Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@20:21:05 GMT

طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۵۰۳۷

طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله عباس کعبی در مراسم تقدیر از پرسنل مرکز بهداشت غرب اهواز و فعالین عرصه واکسیناسیون که امروز (٢٧ آبان‌ماه) برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات فعالین عرصه واکسیناسیون اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید به نظریات کارشناسان توجه شود و صحبت این عزیزان برای ما فصل الخطاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی ضمن مخالفت با ارائه خدمات طب سنتی خارج چهارچوب علمی گفت: اعتقاد ما این است که طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود و از مردم می‌خواهیم برای واکسیناسیون هر چه زودتر اقدام کنند.

این مراسم با حضور آیت‌الله کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در مرکز فرهنگی امام حسین (ع) برگزار شد. همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) به تولیت آیت‌الله کعبی، در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی طب سنتی مجلس خبرگان رهبری آیت الله عباس کعبی طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان