Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: متاسفانه وضع بدحجابی در دزفول خیلی روند زشتی پیدا کرده و قبیح شده است.

وی با بیان گلایه مردم متدین و مومن دزفول نسبت به بدحجابی در فروشگاه‌های بزرگ ادامه داد: اقدام مدیران فروشگاه‌های بزرگ دزفول مبنی بر اشتغالزایی قابل ستایش است ولی باید مقوله بدحجابی در این اماکن مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دزفول بدحجابی در این فروشگاه‌ها را دهن کجی به ارزش‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: اگر جلوی این کارها گرفته نشود خودم این موضوع را با هماهنگی دادستان و پشتیبانی بسیج و مردم حل می‌کنم. 

وی با اظهارتاسف از خواب غفلت برخی مسوولان نسبت به بدحجابی افزود: پلیس اماکن نیروی انتظامی با بدحجابان مماشات نکند و مر قانون را اجرا کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام دانست و اظهارداشت: این حرف دل مردم متدین و مومن دزفول است و مسوولان باید برای حرف دل مردم اهمیت قایل شوند.

وی همچنین با انتقاد از سگ گردانی، این پدیده را نشات گرفته از فرهنگ شوم غرب دانست و گفت: اخیرا لایحه‌ای تقدیم مجلس شده و مجازاتی برای سگ گردانی درنظر گرفته شده است که امیدواریم هرچه سریعتر تصویب و اجرایی شود.

گرفتن روحیه بسیجی ملت ایران از اهداف دشمن است

امام جمعه دزفول با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از اساسی ترین، کارآمدترین و مهمترین تصمیمات برای استمرار انقلاب اسلامی تاسیس بسیج مستضعفین بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج اکنون به جهان اسلام سرایت کرده است، افزود: بسیج با حزب اله در لبنان، با انصارالله در یمن و با حشدالشعبی در عراق توسعه یافته است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ورود بسیج در تمام عرصه‌ها را موفقیت آمیز خواند و گفت: روحیه بسیجی توفیقات زیادی در پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

وی طرح اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری با روحیه بسیجی را را یادآور شد و افزود: متاسفانه آقایون گوش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ندادند و مشکلات اقتصادی برای کشور ایجاد شد. 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مشکلات زیادی از دولت قبل به دولت سیزدهم به ارث رسیده است، بیان کرد: متاسفانه در دولت قبل غلات در انبارها ماندند و فاسد شدند که این موضوع باعث افزایش قیمت‌ مرغ شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه مسوولان به گفتمان بسیج افزود: امکانات کشور ما به اندازه‌ای است که می‌تواند به راحتی هشت برابر جمعیت فعلی را جوابگو باشد حال آنکه مدیران نالایق و بدون روحیه بسیجی، از این منابع و امکانات استفاده نکردند.

برخی عناصر در دانشگاه ها نخبگان را به مهاجرت از کشور ترغیب می‌کنند

حجت الاسلام قاضی دزفولی گرفتن روحیه بسیجی از ملت ایران را از اهداف دشمن دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر امیدآفرینی در جامعه تاکید دارند چرا که بدون این کلید اساسی، هیچ گامی نمی‌توان برداشت.

وی با بیان اینکه مهمترین عامل انهدام ملت‌ها ناامیدی جمعی است، افزود: برخی عناصر در دانشگاه‌ها با ایجاد یاس و ناامیدی در نخبگان، آنها را به مهاجرت از کشور ترغیب می‌کنند.

امام جمعه دزفول تیزبینی و دشمن شناسی رهبر معظم انقلاب را ستود و گفت: حضرت آقا موضوع ترغیب نخبگان به مهاجرت از کشور را خیانت و دشمنی با کشور می‌دانند که نباید از آن غفلت کرد.

لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با چپاول گرا بیت المال

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با چپاول گران بیت المال شد و گفت: باید حق ملت ایران از حلقوم این افراد فاسد بیرون کشیده شود.

وی با اشاره به لایحه مجلس برای مقابله با فساد افزود: ۲۶۰ نفر از نمایندگان مجلس لایحه رسیدگی به قضیه کرسنت را امضا کردند که انتظار می‌رود هیچ مماشاتی در این زمینه صورت نگیرد و متخلفان به سزای اعمالشان برسند.

حجت الاسلام قاضی دزفول اظهارداشت: متاسفانه در برهه‌ای، عناصر انقلابی و دلسوز از مدیریت‌ها کنار گذاشته شدند تا چپاول‌گران بتوانند به بیت المال دست درازی کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود دولت سیزدهم بار دیگر از افراد دلسوز و انقلابی استفاده کند تا زمینه تحقق عدالت اجتماعی فراهم شود.

امام جمعه دزفول حاکمیت عدل را از ارکان تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: مدیری که درگیر تعارض منافع باشد، نمی‌تواند در تحقق عدالت اجتماعی موثر باشد.

آیین گرامیداشت شهید عبدال زاده در رابر کرمان و دزفول برگزار می‌شود

امام جمعه دزفول گفت: شهید عبدالکریم عبدال زاده در شهر رابر کرمان زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده که اخیرا از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شده است.

وی ادامه داد: این شهید والامقام از نیروهای زبده سپاه بود که در بخش اطلاعات امنیت به صورت گمنان فعالیت می‌کرد و اگر شهید نمی‌شد اکنون یکی از سرداران ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌ صورت گرفته قرار است مراسم باشکوهی در شهرهای رابر کرمان و دزفول برای این شهید برگزار شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از شهدا باعث شکست دشمن در جنگ نرم می‌شود، افزود: والده مکرمه شهید عبدال زاده فوت کرده ولی پدرش در قید حیات است.

حجت الاسلام قاضی دزفول در پایان با معرفی کتاب خط مقدم اظهارداشت: این کتاب برشی از زندگی سردار طهرانی مقدم است.

وی افزود: اگر یگان موشکی ایران نبود به طور قطع دشمنان از ما نمی‌ترسیدند و به کشور ما جسارت می‌کردند.

برچسب‌ها یمن مقام معظم رهبری لبنان دزفول شهید گمنام خوزستان عراق قوه قضاییه هفته بسیج ایران دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن مقام معظم رهبری لبنان یمن مقام معظم رهبری لبنان دزفول شهید گمنام خوزستان عراق قوه قضاییه هفته بسیج ایران دولت سیزدهم حجت الاسلام قاضی دزفولی حجت الاسلام قاضی دزفول امام جمعه دزفول روحیه بسیجی دانست و گفت فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟

عروس ارشد امام در خاطراتی از همسرش شهید آیت الله مصطفی خمینی گفته بود: آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.

به گزارش عصر ایران، صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، خبر فوت معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی، دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی و عروس ارشد امام (ره) منتشر شد.

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

او در خاطره‌ای دیگر که جماران منتشر کرده، درباره همسرش گفته بود؛ «آقا مصطفی مثل بقیه آخوند‌ها و روحانیون نبود و خیلی مدرن و امروزی بود و مثل برخی از روحانیون در خیلی از مسائل و موضوعات از جمله حجاب، سختگیری نمی‌کرد و به من نمی‌گفت این جوری رو بگیر و یا آن‌گونه که در میان زنان نجف، به‌خصوص زن‌های روحانیون متداول و متعارف بود، از من نمی‌خواست مثل آن‌ها پوشیه بزنم؛ ولی دیگران در این زمینه سختگیری می‌کردند و اگر بدون پوشیه بیرون می‌آمدیم، به امام خبر و گزارش می‌دادند.

یادم هست یک روز که پوشیه‌ام را روی صورتم نینداخته بودم، یک روحانی دنبالم آمد و گفت پوشیه‌ات را روی صورتت بینداز، اما من اعتنا نکردم و به راهم ادامه دادم، ولی او دست بردار نبود و تا درب منزل مرا تعقیب کرد و به دنبالم آمد و خانه را شناسایی کرد و بعداً قضیه را به حاج آقا مصطفی گفت، اما حاج آقا مصطفی که اصلاً به این چیز‌ها اعتقاد نداشت، به جای این که دل به دل او بدهد، چند تا بد و بیراه به او گفت. آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.»

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان