Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش عبدی در مورد مسائل مطرح شده نسبت به تایید یا رد صلاحیت زهرا اینچه درگاهی برای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: من گواهی عدم سوءپیشینه را ارائه کردم و برخی دوستان بهتر است به فکر خودشان باشند که به خاطر تهمت و افترا در فضای مجازی و ساخت اکانت‌های تقلبی محکوم شده و حکم‌شان هم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون کاملا قانونی است و مجمع فدراسیون کتبی خواستار ادامه ریاستش تا زمان برگزاری انتخابات شد.

وی ادامه داد: چند روز قبل از پایان دوره ریاست چهارساله اینچه درگاهی یعنی در تیرماه، فدراسیون ژیمناستیک رسما از وزارت وزرش خواستار برگزاری مجمع برای انتخاب سرپرست فدراسیون شد. حتی سه تاریخ هم پیشنهاد داد اما وزارتخانه پاسخی به این درخواست نداد، تلاش کردیم مجمع طبق اساسنامه برگزار شود اما دوستان به روش‌های مختلف اجازه برگزاری مجمع را ندادند.

سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: درنهایت ۴۵ عضو مجمع کتبی درخواست کردند اینچه درگاهی تا زمان برگزاری مجمع فدراسیون فعالیت خود را ادامه بدهد، این موضوع طبق اساسنامه است و ایرادی هم ندارد، حتی مهدی علینژاد اعلام کرد امکان دارد پس از پایان دوره ریاست انتخابات برگزار شود. در لایحه تعیین جایگاه‌ قانونی فدراسیون‌های ورزشی آمده که فدراسیون‌های ورزشی باید با رعایت اساسنامه بین‌المللی فعالیت کنند. در اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک هم این موضوع لحاظ شده که مجمع باید سرپرست را انتخاب کند. چگونه می‌شود به همین راحتی نظر اعضای مجمع را نادیده گرفته و به روش‌های مختلف مقابل آن می‌ایستیم. همین الان هم وزارت ورزش اساسنامه فدراسیون‌ها را به آنها ابلاغ کرده و در حالی که تهیه و تدوین اساسنامه فدراسیون‌ها برعهده مجامع است نه وزارت ورزش.

عبدی افزود: اکنون می‌بینیم اساسنامه آماده‌شده را به فدراسیون‌ها داده که مورد اعتراض اینچه درگاهی و روسای خیلی از فدراسیون‌ها قرار گرفته است. من نقل قول‌هایی که مسئولان وقت وزارت ورزش در مورد اساسنامه داشتند را ارائه می‌دهم. یک بار ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک انجام شد. حدود ۱۳ نفر ثبت نام کردند و فقط ۲ نفر تایید صلاحیت شدند. در همان زمان مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد نامزدی اینچه درگاهی هیچ ایرادی ندارد، زیرا هیچ حکمی در هیچ دادگاهی علیه وی صادر نشده است. البته علینژاد در مصاحبه‌هایش دلایل مختلفی را برای رد صلاحیت اینچه درگاهی مطرح کرد، اما در نامه رسمی و کتبی وزارت ورزش هیچ اشاره‌ای به نامه سازمان بازرسی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در آن نامه اشاره شده که رئیس فدراسیون چند سال سابقه و چه تحصیلاتی داشته باشد. چطور است که اینچه درگاهی که ۴ سال پیش شرایط مدیریتی داشته و این مدت را هم به عنوان رئیس فدراسیون پشت سر گذاشته اکنون سابقه مدیریتی ندارد؟ اینچه درگاهی فدراسیونی ورشکسته را تحویل گرفت، محمدرضا داروزنی در مجمع سال ۹۵ فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد گزارش مالی این فدراسیون بیشتر شبیه مصیبت‌نامه است. تجربه من نشان می‌دهد مشکل این فدراسیون مالی نیست و مشخص نیست ۴ سال در آن چه اتفاقی افتاده است. اولویت در این فدراسیون پول نیست، سه دوره حسابرسی شده اما در پایان آن چیزی درنیامده است. اگر همین روال ادامه پیدا کند، در سال‌های بعدی هم همین وضعیت ادامه خواهد داشت. دوباره دور هم جمع می‌شویم و دوستان روضه می‌خوانند و ما باید افسوس بخوریم. فدراسیون ژیمناستیک باید هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی ۵ تا ۱۰ ساله داشته باشد و…، این صحبت‌ها نشان می‌دهد که اینچه درگاهی چه فدراسیونی را تحویل گرفت.

سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم درباره بحث پلمپ ساختمان این فدراسیون توضیح داد: در تاریخ ۲۳ آبان نامه‌ای به اینچه درگاهی ارسال کردند که باید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید، در غیر این صورت اماکن فدراسیون پس گرفته خواهد شد. می‌خواهم یک خبر خوب و یک خبر بد بدهم. به دلیل درخشش بچه‌های ما در مسابقات جهانی مهدی احمدکهنی بورسیه جهانی شد. اگر عملکرد فدراسیون ژیمناستیک موفق نبوده این اتفاقات چیست؟ اما خبر بدی که می‌تواند تبعات خیلی زیادی برای ورزش کشورمان داشته باشد و امیدوارم واقعیت نداشته باشد، این است که وزارت ورزش قصد دارد فردا نیک‌بین را که از مسئولان سابق فدراسیون است به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک معرفی کند. این انتصاب قطعا بر خلاف اساسنامه است و می‌تواند تبعات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک اینچه درگاهی فدراسیون ها وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته، اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند.

وی افزود: نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجاست و چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است، از دستگاه قضایی می‌خواهیم در این زمینه ورود کند.

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین، اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به برکت وجود این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها باید تامین شود.

امام جمعه خرمشهر در ادامه به روز شوراها اشاره و خاطرنشان کرد: شوراها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود. ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شوراهای قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شوراها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد.


حجت الاسلام عادل‌پور در پایان ضمن تشکر از فعالان عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

خبرنگار: امید صاحب نژاد
انتهای خبر/

کد خبر: 1228494 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی