Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و وجود نخبگان فراوان در آذربایجان‌‌ غربی مسئولان استانی باید اعتماد مردم را جلب کرده و از ظرفیت‌های داخلی و نخبگان برای برطرف شدن مشکلات استان استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: 30 آبان‌ماه تا پنجم آذرماه در کشور به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده‌ و بسیج مستضعفان در سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بسیج براساس اتفاقات زمان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته و لازم است که این حضور تداوم یابد، افزود: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام (ره) آن را ایجاد کرد بنابراین بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است.

امام جمعه ارومیه به حضور رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و گفت: معظم له خطاب به مسئولان فرمودند، مسئولان باید از ظرفیت نخبگان برای حل معضلات کشور استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: همچنین معظم له فرموند، هم مسئولان باید به وظایف خود درباره نخبگان عمل کرده و هم جوان نخبه باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه بجنورد: مردم ایران حق دارند از توانمندی و استعداد نخبگان بهره‌مند شوندامام جمعه همدان:‌ حمایت جدی و عملی از نخبگان مورد توجه مسئولان باشدامام‌ جمعه قم: افرادی که در دانشگاه‌ها نخبگان را تشویق به ترک کشور می‌کنند خائن هستند

قریشی با بیان اینکه نخبگان باید قدردان نعمت الهی بوده و از این ظرفیت در مسیر الهی استفاده کنند، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و وجود نخبگان فراوان در آذربایجان‌‌ غربی، مسئولان استانی باید اعتماد مردم را جلب کرده و از ظرفیت‌های داخلی و نخبگان برای حل مشکلات استان استفاده کنند.  

وی با تأکید بر حضور میدانی مسئولان در واحدهای تولیدی برای شناسایی مشکلات آنان، بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های زیاد در بخش‌های گوناگون در استان مسئولان باید از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان دعوت کرده و از آنان حمایت کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی بیان کرد: مسئولان باید همت خود را بر رفع موانع تولید را در استان برداشته تا هم تولید داخل تقویت شده و اشتغال جوانان فراهم شود. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفاده کنند امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است