Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان‌نیوز، مرتضی حقیقی اظهار کرد: در راستای توافقات به عمل آمده در سال ۹۵ و طبق مصوبات کمیسیون ماده ۵ در همان سال، جهت تامین نیاز بهداشتی درمانی منطقه کم برخوردار حاشیه شهر مشهد، آستان قدس رضوی زمینی به مساحت ۵ هکتار در شهرک شهید رجایی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌وری املاک و اراضی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس ابراز کرد: در همین راستا با اهدای زمین توسط آستان قدس رضوی و تامین بودجه ساخت توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، صبح امروز عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

وی افزود: آستان قدس رضوی که طی سال های اخیر خدمات گسترده‌ای به مردم حاشیه شهر مشهد ارائه کرده و حداکثر همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته اشت، حالا با اهدای این قطعه زمین ۵ هکتاری، گام بلند دیگری برای رفع محرومیت از این منطقه برداشته و دامنه خدمت‌رسانی خود را توسعه داده است.

همچنین استاندار خراسان رضوی در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات ساخت این بیمارستان با قدردانی از دغدغه و نگاه تولیت آستان قدس رضوی نسبت به حاشیه شهر مشهد گفت: به منظور خدمات رسانی به ساکنین این منطقه و کمک به تسریع عملیات ساخت این بیمارستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه بارقه‌های امید خوبی در تعامل با وزراتخانه ها در راستای رفع مشکلات بودجه‌ای ساخت پروژه‌ها ایجاد شده است، تأکید کرد: باید استان خراسان رضوی در تمامی ابعاد به یک کارگاه فعالیت اقتصادی گسترده تبدیل شود تا مردم بیش از پیش از مزایای آن بهره‌مند شوند. 

گفتنی است؛ رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد، همواره یکی از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی بوده و در همین راستا پیش از این نیز برنامه‌های متعددی اجرایی شده از آن جمله می‌توان به مساعدت‌های ویژه برای سنددار شدن اراضی، اهدای زمین برای احداث پارک، فضای سبز و معابر عمومی و تسویه بدهی نیازمندان حاشیه شهر در قالب طرح «آقا حساب کردند» اشاره کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد محرومیت زدایی مرتضی حقیقی حاشیه شهر مشهد آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزا کریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

میرزا کریمی افزود: پلنگ‌ها اغلب شبگرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.
وی در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی بخصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 6087733

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»