Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@22:21:06 GMT

مهار کرونا وارد مرحله نهایی شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۲۵۸۳

می فنگ با بیان اینکه مهار کرونا وارد مرحله نهایی شده است، گفت: تاکنون در هشت مورد از مناطقی که تحت تاثیر تازه‌ترین موج شیوع کرونا قرار گرفته‌اند، حداقل برای ۱۴ روز متوالی هیچ مورد جدیدی از کووید-۱۹ شناسایی نشده است. ناطقان: «می فنگ» روز شنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی در پکن افزود: وضعیت همه گیری کرونا در شهرهای مرزی یا بندری آلوده به ویروس از جمله در اجینا، هیهه و دالیان به سرعت و به طور موثر مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وو لیانگیو از دیگر مقامات کمیسیون ملی بهداشت چین هم گفت: تا روز گذشته /جمعه/ به ۷۶.۳ درصد از جمعیت چین ۲ دُز کامل واکسن کووید-۱۹ تزریق شده است.

به گفته وی در مجموع ۱.۰۷۶ میلیارد نفر در کشور دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند، همچنین در مجموع ۶۵.۷۳ میلیون نفر هم دُز سوم یا تقویت کننده دریافت کرده اند.

بر اساس گزارش کمیسیون بهداشت چین در شبانه روز گذشته هم ۲۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده که سه مورد آن محلی بوده است.

گزارش حاکی است چین ۱۶ مورد جدید بدون علامت را هم در روز گذشته ثبت کرده است. منبع: ایرنا برچسب ها: سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت چین ، مهار کرونا ، مرحله نهایی ، چین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهار کرونا مرحله نهایی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا