Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

زهره عبادتی افزود: چهارمین جلسه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا امروز (۲۹ آبان) در استانداری تهران به ریاست چراغعلی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران - با حضور سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، او با بیان این که در این نشست مقرر شد همه دستگاه‌های عضو کارگروه نسبت به اجرای دقیق مصوبات اقدام و گزارش اقدامات صورت‌پذیرفته را ارائه کنند، گفت: بر اساس مصوبات، پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر جانمایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون محیط زیست انسانی استان تهران در ادامه اظهار کرد: مقرر شد پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتورسیکلت‌ها، خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی و وسایل نقلیه دودزای دارای معاینه فنی اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: قرار شد پلیس راهور از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسدشدنی تا زمان رفع شرایط اضطرار اقدام کند.

عبادتی در ادامه گفت: مقرر شد فعالیت کلیه واحد‌های تولید آسفالت، شن و ماسه و بتون آماده تا زمان رفع شرایط اضطرار متوقف شود. شهرداران استان نیز نسبت به جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود، اقدام کنند.

وی افزود: پایش ویژه، شناسایی منابع آلاینده، اعلام هشدار، اخطار و اقدامات تشدیدی توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان باید با جدیت تداوم یابد. شهرداری تهران هم نسبت به جلوگیری از روشن‌ماندن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری اقدام کند.

عبادتی در پایان گفت: مصرف نفت کوره در کلیه واحد‌های نیروگاهی، صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی استان ممنوع شد علاوه بر آن مقرر شد از هرگونه فعالیت ورزشی در محیط‌های باز جلوگیری شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست صراط مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند