Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران تفتی بازیگر تلویزیون و سینما پنجشنبه شب گذشته ۲۷ آبان در برنامه‌ تلویزیونی «احوالپرسی» شبکه دو سیما از آرزوی دیرینه خود صحبت کرد و گفت دوست دارد در نقش شهید نواب صفوی بازی کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کامران تفتی در برنامه‌ گفتگومحور «احوالپرسی» مقابل مسعود روشن‌پژوه نشست و در جریان پرسش و پاسخ‌ها پس از مشاهده عکسی از شهید نواب صفوی از مبارزان بزرگ و نامدار دوران انقلاب اسلامی ایران از ارادت خود به این شخصیت برجسته ایران صحبت کرد و افزود: سه کاراکتر در تاریخ این مرز و بوم وجود دارند که من دوست دارم نقش‌شان را بازی کنم و شهید نواب صفوی یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواب صفوی کسی‌ست که پای آرمانش ایستادگی کرد ولو به قیمت از دست دادن جان خود از همین رو همیشه مرور زندگینامه‌اش برایم جالب بوده است از جمیع سینماگران درخواست می‌کنم یک نفر فیلم زندگی ایشان را بسازد تا من نقش‌شان را بازی کنم.

در بخش دیگری از این گفتگو به اجرای کامران تفتی در یک برنامه دیگر در شبکه نسیم با موضوع ازدواج اشاره شد و تجرد او مورد سوال قرار گرفت و این بازیگر مجری توضیح داد: قرار بود در آخرین قسمت برنامه «وقتشه» عقد من و نامزد سابقم را برگزار کنیم اما در آخرین مراحل داستان عوض شد و این ازدواج به انجام نرسید! همه چیز نه پنجاه پنجاه بلکه ۱۰ به ۹۰ بود و به هر حال مصلحت اینطور بود که زندگی ما اینطور رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ایران ایران بازی ازدواج انقلاب اسلامی ایران ایران بازی تلویزیون فرهنگ و هنر شهید نواب صفوی کامران تفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این رقابت‌ها که مدت دو روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!