Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد از دسترس خارج شدن سامانه ثبت نام متقاضیان تبدیل خودرو بنزینی به دوگانه سوز پیام‌هایی برای سرویس شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی  ارجاع داده شد.

 

 

دغدغه روز/

با سلام وب سایت ثبت نام تبدیل خودرو‌های بنزینی به گازسوز وزارت نفت از کار افتاده و کار نمی‌کند، با پشتیبانی هم تماس گرفتیم گفتند که این سامانه مختل شده و معلوم نیست چه زمانی راه اندازی شود، لطفا پیگیری کنید که زودتر راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکر و سپاس. سجادی

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد از دسترس خارج شدن سامانه ثبت نام متقاضیان تبدیل خودرو بنزینی به دوگانه سوز ، را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

خروج موقت سامانه تبدیل خودرو‌های بنزینی به دوگانه سوز از دسترس

 

محمدحسین باقری مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، توضحاتی ارائه داد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نتیجه پیگیری مشکلات مردم سوژه های مردمی باشگاه خبرنگاران جوان تبدیل خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس