Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@01:57:01 GMT

در تقبیح طرح صیانت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۶۰۱۴

در تقبیح طرح صیانت

هر کوششی برای اعمال محدودیت به زیست مجازی به سرانجام نخواهد رسید چرا که ناموس هستی بر گسترش عدالت، آزادی و حق انتخاب آدمیان استوار است. طرح موسوم به "صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی" ، طرحی مغایر با میثاق ملی و در تناقض با اصل گردش آزاد اطلاعات و مقتضیات و نیازهای جامعۀ امروز بشری است.

توجه طراحان و پشتیبانان این طرح واپسگرایانه را به تجارب شکست خورده سیاست های محدود کننده پیشین در گردش آزاد اطلاعات جلب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما انتظار داریم تا تعهد مثبت حاکمیت به تصویب و وضع مقررات برای آزادی های مصرح در قانون اساسی و منشور جهانی حقوق بشر و توسعه ی کسب و کار و رونق اقتصادی معطوف باشد و نه اعمال محدودیت ها که موجب کم رنگ شدن نقش و حضور ایران در دنیای مجازی می شود.

سوگمندانه جریانی که مردم را صغیر و محجور می پندارد با تنظیم و ارایه این گونه طرح های نسنجیده و نابخردانه امکان حضور موثر ایران را در فضای مجازی به ویژه  کسب و کار های امروزین ابتر و نارضایتی مردم را از بی کفایتی ساختار اقتصادی، فرهنگی دو چندان می کند. محدود و مسدود سازی سرویس دهندگان خارجی، گونه ای تمامیت خود تحریمی است که جز دشمنان این سرزمین از آن سود نخواهند برد.

نگارنده ضمن رد و محکوم کردن طرح موسوم به "صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی" که سوگمندانه برای فرار از چشمان تیز بین مردم از تصمیم نمایندگان شان، شامل اصل هشتاد و پنج شده است، مقامات و مسیولان کشور را به باور به بلوغ و رفتار و کنش مسیولانه  آدمیان فراخوانده چاره مقابله با تهاجم فرهنگی را تسهیل تولید فرهنگی و بهره گیری از فنآوری روز بمنظور توسعه ی تبادل فرهنگی می داند!

کد خبر 1574957

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید محسن هاشمی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!