Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@00:12:49 GMT

وام مسکن ۴۸۰ میلیون تومانی چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۱۲۹

وام مسکن ۴۸۰ میلیون تومانی چقدر هزینه دارد؟

قیمت اوراق مسکن نسبت به هفته قبل افزایشی بوده است و بر اساس آخرین قیمت ها، متاهل‌های تهرانی برای این اوراق و اخذ وام ۴۸۰ میلیون تومانی باید ۷۹ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان پرداخت کنند. بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فروردین و اردیبهشت سال گذشته ۸۱ هزار و ۸۰۰ و هر برگ از این اوراق در خرداد سال گذشته نیز ۸۲ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر و شهریورماه سال گذشته با قیمت ۸۱ هزار و ۸۰۰ و در مردادماه نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین این اوراق در ماه مهر سال ۱۳۹۹ معادل ۸۲ هزار و ۳۰۰ و در ماه‌های آبان و آذر همان سال نیز ۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارند.

اوراق تسهیلات مسکن در دی و بهمن و اسفند سال گذشته با قیمت ۸۲ هزار تومان معامله می‌شود.
قیمت اوراق مسکن از فروردین تا مهر سال جاری همچنین این اوراق در فروردین و اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۰ به ترتیب با قیمت ۸۲ هزار و ۱۰۰ تومان، ۸۲ هزار تومان در خردادماه سال جاری نیز با قیمت ۷۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت این اوراق در تیر ماه با قیمت ۸۲ هزار و ۱۰۰ تومان و در مرداد و شهریورماه نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود.

اوراق تسهیلات مسکن در مهرماه ۸۲ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس قیمت مهر ماه نوشته شده است.
قیمت اوراق برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی بر این اساس، مجرد‌های ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۸۲ هزار و ۶۰۰ تومانی، ۳۳ میلیون و ۴۰هزار تومان می‌شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۳ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۴۴ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون توان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۶۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۳ میلیون و۲۱۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۷۹ میلیون و ۲۹۶هزار تومان پرداخت کنند.
قیمت اوراق در سایر استان‌ها سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهر‌های با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجرد‌ها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که با توجه به اینکه مجرد‌ها باید ۳۲۰ و متاهل‌های ساکن این شهر‌ها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجرد‌ها باید ۲۶ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان و متاهل‌ها نیز باید ۵۲ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان پرداخت کنند.

این وام برای مجرد‌های سایر مناطق شهری به ۱۲۰ و برای زوجین این مناطق نیز به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است؛ بنابراین مجرد‌ها باید با پرداخت ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان و متاهل‌ها نیز با پرداخت ۱۹ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان نسبت به اخذ این وام اقدام کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وام مسکن تسهیلات بانکی قیمت اوراق اوراق مسکن مسکن تسهیلات مسکن خریداری کنند میلیون تومان تسهیلات اوراق تسهیلات مسکن قیمت ۸۲ هزار ۸۰ میلیون تومان هزار تومان قیمت اوراق متاهل ها وام جعاله سال گذشته مجرد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان