Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:55:15 GMT

سپاهان و انتظار 185 دقیقه‌ای برای گل !

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۹۲۹۴

سپاهان و انتظار 185 دقیقه‌ای برای گل !

شاگردان محرم نویدکیا در دو دیدار برابر ذوب آهن و تراکتور موفق به گلزنی نشده اند.

به گزارش "ورزش سه"، این مشکلی است که در ابتدای لیگ بیستم نیز ذهن کادر فنی سپاهان و به ویژه محرم نویدکیا را به خودش اختصاص داده بود، اما سرمربی جوان طلایی‌پوشان خیلی زود به راه حل رفع این مشکل پی برد و در ادامه هم تیمش بهترین خط هجومی مسابقات را با به ثمر رساندن 53 گل به خود اختصاص داد و هم سجاد شهباززاده به با ثمر رساندن 20 گل بهترین گلزن مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فصل اما با وجود اینکه برخلاف فصل گذشته طلایی پوشان شروع خوبی در رقابت های لیگ داشتند، در هفته های چهارم و پنجم با یک شکست و یک تساوی کارشان به مشکل خورده و از دقیقه 85 دیدار برابر هوادار که شاگردان محرم در آن مسابقه هم به سختی موفق به گلزنی شدند، در دو بازی بعدی موفق به گلزنی نشده اند تا حالا در آستانه دیدار با فجرشهید سپاسی شیراز با شرایط سختی وارد این مسابقه شوند.


سپاهان در فصل جدید محمد محبی، روح الله و استنلی کی روش را در بخش تهاجمی از دست داده که از میان این سه بازیکن تنها محبی به عنوان بازیکن فیکس به میدان می رفت؛ در سوی دیگر فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای تقویت تیم در این بخش جذب شدند که به نظر می رسد مشکل اساسی این باشد که هنوز هماهنگی لازم میان شهباززاده و حسینی به عنوان وینگرهای چپ و راست تیم با شهریار به عنوان مهاجم هدف سپاهان شکل نگرفته است.


البته سپاهان خوش شانس بوده که طی این دو هفته، رقیبان اصلی اش یعنی استقلال و پرسپولیس هم متوقف شده اند تا یک امتیاز با صدر اختلاف داشته باشد و همچنان یکی از جدی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ 21 باشد.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد