Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  نرخ جدید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی اعلام شده که در آن حدود ۱۲ تا ۱۳ درصد قیمت بلیت پروازهای داخلی نسبت به آن چه که ایرلاین‌ها از ابتدای تیر ماه افزایش داده بودند کاهش پیدا کرده است.

براساس این گزارش از ابتدای آذرماه مقرر شده فروش بلیت تنها براساس کارت واکسن و یا تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعت قبل باشد که قرار است با همکاری وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان کشور از طریق سامانه امید برنامه را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: ۶۰ درصد هزینه شرکت‌های هواپیمایی ارزی است و طبیعتا تغییر نرخ ارز تأثیر بسزایی در قیمت بلیت دارد و امیدواریم تغییری در قیمت ارز رخ ندهد تا موضوع افزایش قیمت بلیت پیش نیاید و افزایش خدمت بهتر و پایدارتر به مردم انجام شود.

او با بیان اینکه حمل و نقل هوایی و هواپیما نیاز به سرمایه‌گذاری مداوم دارد، گفت: هزینه‌های ارزی شرکت‌های هواپیمایی زیاد است و شرکت‌ها تلاش می‌کنند خدمات مناسب مورد مطلوب مردم ارائه دهند و پرواز‌های ایمنی انجام شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اضافه کرد: امیدواریم با تدابیری که اتخاذ خواهد شد و با افزایش ناوگان و افزایش پرواز‌های منطقه‌ای و ارائه سرویس فرودگاه‌های کوچک‌تر اقشار بیشتری ازمردم از خدمات حمل و نقل هوایی استفاده کنند.

نرخ نامه جدید بلیت های هواپیما

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلیت هواپیما قیمت بلیت هواپیما شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار