Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: همانگونه که در دفاع مقدس مقابله با دشمن فقط بر عهده ارتش نبود و تمام نیروها بکارگیری شدند در حل مشکلات امروز نیز باید همین الگو را استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد امروز در جلسه بررسی موضوعات و مشکلات محله کم برخوردار کوی ملاشیه اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس دو ابر جنایت و 80 کشور  ارتش عراق را پشتیبانی می‌کرد، توان مقابله با آنها تنها برعهده ارتش ایران اسلامی نبود؛ بلکه همه توانمندی‌های نظام مقدس اسلامی به میدان ‌آمد و توانستیم افتخار بیافرینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که وقتی هجمه گسترده‌ای از مشکلات پیش بیاید، دستگاهی خاص نمی‌تواند مشکلات را حل کند، ادامه داد: در مسئله سیل و بازسازی منازل اهتمام و اراده ملی به میدان آمد که توانستیم مشکلات را کاهش دهیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات اهواز و حواشی آن، عنوان کرد: با توجه به نظر مقام معظم رهبری پیرامون محرومیت زدایی در کشور طی سه سال گذشته اعتبار قابل توجهی برای مرکز شهر گرفته شد و نگاه ویژه‌ای به سمت مناطق محروم اهواز صورت پذیرفت.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با مجموعه توانمندی‌های اهواز و استان خوزستان به میدان بیاییم تا بتوان محله‌های اهواز سامان‌دهی و محرومیت‌‌زدایی کرد و تقسیم کار صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: توقع و انتظار این است که دستگاه‌ها توانمندی‌های خود را به میدان بیاورند و به سهم خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: بسیج یک الگوی کاملاً موفق در حل مشکلات استاستاندار خوزستان: برای تامین آب شرب با مشکل روبه‌رو هستیمزیرساخت‌های صادراتی استان خوزستان متناسب با پتانسیل‌های موجود نیست

وی با تأکید براینکه مدیران و مسئولان دستگاه ها با نگاه جهادی و انقلابی پای کار بیایند، عنوان کرد: به لحاظ پیگیری های ملی نیز آمادگی این کار وجود دارد؛ بنابراین باید ظرفیت واحدی برای حل مسائل تشکیل داد تا مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شوند.

انتهای پیام/331/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز سه‌شنبه در این حکم، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» گام‌های مهمی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این حکم با اشاره به تجارب ارزنده حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، اهم وظایف دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان عنوان و تاکید کرد: لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان با این قرارگاه مورد تاکید و انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین تصریح کرده است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام سوابقی همچون معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود دارد، وی با حفظ سمت معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این استان منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود