Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:28:41 GMT

فروش بلیط با ارائه کارت واکسن در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۱۶۸۳

فروش بلیط با ارائه کارت واکسن در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از اول آذرماه فروش بلیط با ارائه کارت واکسن در استان اردبیل امکان‌پذیر خواهد بود.

رضا شیرین‌زاده ۳۰ آبان  در جلسه هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل مسافر در اردبیل اظهار کرد:‌ شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان اردبیل از اول آذرماه موظفند با ارائه کارت واکسن صدور بلیط اتوبوس کرده و سلامت مسافران را رصد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با هوشمندسازی رصد سلامت افراد و همچنین ارائه کارت واکسن برای دریافت بلیط امیدواریم ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر نیز از 60 درصد به 80 درصد ارتقا یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: چنانچه افراد کارت واکسن ارائه نکرده و ضرورت سفر داشته باشند باید 72 ساعت قبل از انجام سفر آزمایش پی.سی.آر ارائه کرده تا شرکت‌های حمل و نقل با بررسی آزمایش و سلامت افراد بلیط را صادر کنند.

شیرین‌زاده افزود: در استان اردبیل 157 شرکت حمل و نقل مسافر فعالیت می‌کنند که از فردا موظفند در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با بالا بردن ظرفیت پذیرش مسافر قوانین و مقررات اعلام شده را به دقت رصد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: چنانچه تخلفی به اثبات برسد، ما از طریق کمیسیون ماده 12 به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی کرده و رأی را در کمترین زمان صادر می‌کنیم.

شیرین‌زاده اضافه کرد: در بخش‌های آغازین،‌ میانی و پایانی اتوبوس‌ها شماره تلفن شرکت‌های مسافری و سازمان راهداری ثبت شده و هموطنان می‌توانند از طریق سامانه 141 راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارش خود را از تخلفات احتمالی شرکت‌ها و رانندگان اعلام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در بخش نظارت و رسیدگی به شکایات مسافران جایگاه اول کشور را دارد و ما در کمتر از دو روز به شکایات رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروش اینترنتی بلیط هواپیما راهداری و حمل ونقل جاده ای کارت واکسن دیجیتال کووید 19 استانی اجتماعی راهداری و حمل و نقل جاده ای شرکت های حمل و نقل ارائه کارت واکسن حمل و نقل مسافر استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان

رقابت طرح‌ها در ره آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان پایان یافت و نتایج آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان فرصتی برای ارائه طرح‌ها و محصولات فناورانه گذاشته شده بود تا افراد و شرکت‌ها بتوانند با ارائه محصولات و طرح‌های خود در حضور داوران و متخصصان مربوطه، طرح خود را به چالش کشیده و مطرح کنند.

ارائه طرح یا محصول به صورت حضوری در محل دانشگاه صنعتی اصفهان انجام شد و طرح‌های برگزیده در جلسه‌ای با حضور معاونان حمل‌ونقل و ترافیک کلان‌شهرها ارائه شد.

نتایج حاصل شده پس از داوری به این صورت بود که لجستیک هوشمند پارس نرم افزار هوش مصنوعی در مدیریت ناوگان و مسیربندی هوشمند محصول فناورانه برتر جشنواره ره آورد (طرح برتر و برنده جایزه یک میلیارد ریالی)، دیدبان فناوری راهبردی آراد با طرح موتورسیکلت ثبت تخلف ساکن محصول فناورانه منتخب جشنواره ره آورد، پیمایش برخط به‌همراه پلتفرم یکپارچه حمل‌ونقل به‌همراه شهر محصول فناورانه منتخب جشنواره ره‌آورد و طرح‌های شایسته تقدیر مربوط به شرکت‌های موج‌افزار فردا، ریوا سرویس شدآمد و هی را است.

این رویداد با همکاری و تأمین مالی شرکت توسعه صنایع شهر فرین وابسته به بانک شهر از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

کد خبر 750471

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان