Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پنالتی تیم ملی مقابل سوریه شباهت زیادی به برخورد توپ با دست مدافع نساجی داشت.

بهتاش فریبا در گفت‎وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال و تساوی مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ هم هواداران داخل ورزشگاه و هم ما که در خانه بودیم لذت بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هیجان بازی، سرعت، درگیری بین بازیکنان و همچنین ایجاد موقعیت بین دو تیم بالا بود.

وی ادامه داد: هم ما و هم نساجی موقعیت‌هایی داشتیم‌ تا به‌ گل برسیم. در نیمه اول یامگا در چرخه رو به جلو کارایی لازم را نداشت، ضمن اینکه‌ تمام فشار نساجی از سمت دفاع راست ما و چپ‌ خودشان بود. نیمه دوم تغییرات مثبتی با آمدن وریا و ارسلان مطهری صورت گرفت، اما متأسفانه خیلی موقعیت از دست دادیم.

*گل اول را می‌زدیم، گل‌های بعدی را هم می‌زدیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که اگر گل اول را می‌زدیم به‌ گل‌های بعدی هم می‌توانستیم برسیم. البته حریف هم چند موقعیت برای رسیدن به‌ گل داشت. در مجموع بازی زیبایی بود، اما نکته مهم این‌ بود که دو امتیاز مهم را از دست دادیم در شرایطی که می‌شد با کسب امتیاز کامل به صدر جدول رسید.

فریبا با بیان اینکه بهترین اتفاق دیروز بازگشت‌ تماشاگران بود، تصریح کرد: هر چند تماشاگران پروتکل‌های بهداشتی را خیلی خوب رعایت نکرده بودند، اما حضورشان در استادیوم اتفاق خوبی بود.

*هیچ تیمی جز سپاهان بازیساز ندارد

وی درباره نقاط ضعف استقلال گفت: بار‌ها در این مورد صحبت کردیم. هیچ تیمی جز سپاهان بازیساز ندارد؛ حتی تیم ملی. بعد از رفتن علی کریمی و مجتبی جباری از استقلال بازیساز خوبی نداریم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد فغانی در این مسابقه افزود: گل دوم تیم ملی ما به سوریه چطور بود؟ پنالتی تیم ملی مقابل سوریه شباهت زیادی به برخورد توپ با دست مدافع نساجی در بازی دیروز داشت. اگر کمک داور ویدئویی بود خیلی شرایط تفاوت می‌کرد.

فریبا درمورد عمکلرد مدیریت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت استقلال کار خودش را به خوبی پیش می‌برد. این فصل جزو معدود سال‌هایی است‌ که هر کسی کار خودش را پیش می‌برد. جز مسائل فنی تعامل خوبی بین نفرات در باشگاه استقلال حکفرماست.

بیشتر بخوانید: توقف شاگردان گل‌محمدی در رفسنجان/ مس و پرسپولیس به تساوی رضایت دادند/ سرخ‌ها همچنان‌ بدون‌ کلین‌شیت

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر فوتبال نساجی بهتاش فریبا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال نساجی بهتاش فریبا تیم فوتبال استقلال دست دادیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد