Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه ابرکوه تربیت نیروی کارآمد و تکنسین‌های متخصص مورد نیاز بازار کار کشور را از محاسن دانشگاه فنی و حرفه‌ای ذکر کرد.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در دیدار با رئیس و پرسنل آموزشکده فنی شریف ابرکوه یکی از بزرگترین ویژگی‌های دانشگاه فنی و حرفه ای را تربیت نیروی کار جامعه عنوان کرد و گفت: برخی دانشجویان در سایر دانشگاه‌ها هر چند با رتبه علمی بالا مدرک گرفته‌اند اما در بازار کار نمی‌توانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حسن دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این است که نیروی کارآمد و تکنسین‌های متخصص برای صنعت و بازار کار کشور تربیت می‌کند و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند به راحتی وارد عرصه کار شوند.

«محمد حسین عادل» رئیس آموزشکده فنی شریف ابرکوه نیز یکی از برنامه‌های مجموعه تحت مدیریت خود را توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی مطابق با ارزش‌های ناب اسلامی دانست و تصریح کرد: این مرکز دانشگاهی آماده است تا با استفاده از رهنمودهای ائمه جمعه و جماعات در اجرای صحیح برنامه‌های فرهنگی ویژه دانشجویان فنی، به ارتقاء سطح بینش مذهبی و دینی آنها کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه مسئولین و دستگاه‌های مرتبط همکاری و تعامل داشته باشند، آموزشکده فنی با شتاب بیشتری در مسیر رشد و توسعه حرکت می‌کند و می‌تواند با تربیت نیروی تکنسین فنی برای اشتغال در شرکت ها و کارخانجات که نیاز مهم کشور است، گام های مؤثری بردارد.

عادل ادامه داد: ساخت دانشکده فنی شریف از سال ۸۲ آغاز شد و در سال ۸۷ با پذیرش 60 دانشجو در دو رشته با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و اکنون این مرکز آموزشی 300 دانشجو را در هفت رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی تحت آموزش خود دارد.

وی اظهار کرد: الکتروتکنیک، پست و انتقال، کنترل کیفی خودرو، عمران، راهسازی،کامپیوتر و فناوری و اطلاعات رشته های کاردانی و مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی ایمنی و محیط کار رشته های مقطع کارشناسی هستند که رشته کاردانی کامپیوتر و مهندسی مکانیک در سال تحصیلی جدید به مجموعه رشته های آموزشکده فنی ابرکوه اضافه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه آموزشکده فنی امام جمعه صنعت استانی علمی و آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای آموزشکده فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد

به کزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت:  روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

 

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی