Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل ناپولی در رقابت‌های سری A ایتالیا رضایت دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سیزدهم سری A ایتالیا موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 ناپولی صدرنشین را شکست دهد و فاصله‌اش با صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش دهد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونیی «DAZN» گفت: این بازی کلیدی برای رقابت‌های فصل جاری سری A بود اما مهمترین بازی‌مان چهارشنبه شب با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما تیم خیلی قدرتمندی را شکست دادیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بازی مقابل ناپولی همیشه سخت است به خصوص اینکه آنها این فصل میانگین بالاترین مالکیت توپ در سری A را با 60 درصد مالکیت داشته‌اند. برخی از بازیکنانم را برای این بازی در اختیار نداشتم، خیلی از آنها برای انجام بازی‌های ملی سفرهای طولانی داشتند. ادین ژکو در بهترین فرم و شکل خود نبود و کورئا هم احساس درد  داشت، در غیر این‌ صورت او را تعویض نمی‌کردم.

اینزاگی که تیمش سرانجام موفق شد مقابل یکی از تیم‌های بالای جدول به پیروزی برسد، درباره فشاری که تیمش در دقایق پایانی این بازی تحمل کرد، اظهار داشت: ما یک تار مو تا پیروزی در چندین بازی دیگرمان فاصله داشتیم، بنابراین وجود اندک ترس در وجودمان در هشت دقیقه وقت اضافه این بازی اجتناب‌ناپذیر بود.

عذرخواهی لائوتارو مارتینس از هواداران اینتر پس از گلزنی مقابل ناپولی

سرمربی اینتر همچنین درباره اینکه آیا هاکان چالهان‌اوغلو که گل او نراتزوری در این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پنالتی‌زن اول اینتر و جلوتر از لائوتارو مارتینس است، خاطرنشان کرد: ما در تمرینات از پریشیچ، چالهان‌اوغلو و لائوتارو مارتینس تست پنالتی گرفتیم و هر سه آنها هر سه پنالتی خود را گل کردند، بنابراین از آنها خواستیم که خودشان بین خودشان تصمیم بگیرند که چه کسی پنالتی بزند. هاکان در فرم و شکل خوبی است و اگر در این بازی هم کارت زرد نمی‌گرفت، او را از زمین بیرون نمی‌کشیدم.

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا اینتر حالا آماده دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است؟»، گفت: ما باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم. در حال حاضر باید روی بازی بعدی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم چون سال‌های زیادی است که اینتر موفق به صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها نشده است و حالا ما فرصت بزرگی برای انجام این کار داریم.

انتهای پیام/  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی ناپولی سری A اینترمیلان سیمونه اینزاگی ناپولی سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏