Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:31:42 GMT

روزهای سخت استقلال از راه رسید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۵۴۶۴

روزهای سخت استقلال از راه رسید

تیم فوتبال استقلال که در پایان هفته پنجم لیگ برتر در جایگاه دوم جدول قرار دارد، چهار هفته دشوار و سرنوشت ساز پیش رو دارد.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در ۵ هفته نخست رقابتهای لیگ برتر نتایج خوبی گرفته‌اند و با ۳ پیروزی، ۲ تساوی، بدون شکست و ۱۱ امتیاز به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به آلومینیوم، در رده دوم جای گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی پس از ۳ پیروزی متوالی مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور، دو تساوی متوالی مقابل فجر سپاسی و نساجی گرفتند و در این دو بازی برای اولین بار گل خوردند و برای اولین بار هم در یک بازی موفق به گلزنی نشدند.

استقلال پس از این ۵ هفته، ۴ بازی متوالی با تیم‌هایی بازی دارند که شاید به مراتب دشوار تر از ۵ بازی ابتدایی آنهاست. شاگردان مجیدی در اولین بازی از چهارگانه دشوارشان میهمان تیم گل گهر سیرجان هستند که این دیدار چهارشنبه همین هفته در سیرجان برگزار می‌شود. آنها سپس در هفته هفتم به مصاف صنعت نفت می‌روند که به نظر می‌رسد شرایط فنی اش پس از بازگشت علیرضا منصوریان به نیمکت این تیم بهتر شده است.

شاگردان مجیدی بعد از دیدار با صنعت نفت باید مهم‌ترین بازی فصل که دربی باشد را انجام دهند؛ و رویارویی این تیم با پرسپولیس روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی خواهد بود. آبی پوشان سپس در فاصله کمتر از یک هفته بعد از دربی در روز پنجشنبه ۱۸ آذر میهمان پیکان هستند که این تیم هم از تیم‌های خوب این فصل است.

۴ بازی پی در پی با ۴ تیم خوب گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس و پیکان می‌تواند یک چهارگانه سخت را برای فرهاد مجیدی و شاگردانش رقم بزند. ۴ دیداری که امتیازات آنها را می‌توان در تعیین شرایط نیم فصل نخست و حتی تمام فصل، تاثیر گذار دانست.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم صنعت نفت آبادان فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است