Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با اینکه هنوز پولی دریافت نکردیم، ولی مشکلات مالی در انگیزه ما تأثیر منفی نمی‌گذارد. - اخبار ورزشی -

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت فعلی تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط فنی و روحی تیم خیلی خوب است و بچه‌ها با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اتحاد و همدلی در تیم موج می‌زند و من اطمینان دارم که صنعت نفت لیگ امسال را با رتبه‌ای خوب به پایان خواهد رساند.

وی در مورد عملکرد خوب خط دفاعی صنعت نفت و اینکه بعد از اضافه شدنش به این تیم، آنها در دو بازی اخیر گلی دریافت نکردند، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این دو بازی گل نخوردیم و من هم به‌عنوان یک بازیکن تلاش می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. امسال تیم خوبی داریم و علیرضا منصوریان هم همیشه تلاش می‌کند تا به بازیکنان روحیه بدهد. همه نفرات تیم نیز برای گل زدن و گل نخوردن تلاش می‌کنند.

مدافع صنعت نفت راجع به مشکلات مالی این باشگاه و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان تصریح کرد: در آستانه هفته ششم هنوز پولی دریافت نکردیم، ولی مشکلات مالی در انگیزه ما تأثیر منفی نمی‌گذارد، چون نام صنعت نفت از هر چیزی برای‌مان مهمتر است.

طیبی درباره بازی تیمش با پرسپولیس آنهم در شرایطی که سرخپوشان تهرانی از روزهای اوج فاصله دارند، خاطرنشان کرد: من دوست دارم بیشتر در مورد تیم خودمان حرف بزنم. پرسپولیس حریفی بزرگ و قابل احترام است، ولی ما می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسیم و حریفی سرسخت برای آنها هستیم. فصل گذشته در ورزشگاه آزادی شکست خوردیم و امیدوارم آن باخت را جبران کنیم. این درست است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و قرار است هواداران هم در ورزشگاه باشند، ولی مطمئن باشید بازی خوبی را برابر پرسپولیس انجام خواهیم داد و امیدوارم با امتیاز به آبادان برگردیم.

برگزاری دیدار پرسپولیس - صنعت نفت با حضور تماشاگران

 

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت آبادان پرسپولیس صنعت نفت آبادان مشکلات مالی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!