Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:19:15 GMT

طرح زمستانی پلیس راه تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۷۳۶۱

طرح زمستانی پلیس راه تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر سردار علی ابراهیمی در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی که صبح دوشنبه در محل عوارضی قزوین-زنجان برگزار شد اظهار کرد: همه ما پیش از هر چیز بسیجی هستیم که ملاک بسیجی بودن اخلاص و خدمت بی منت است و همه عزیزانی که در عرصه خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند همین روحیه را دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فصل سرما با تغییر جوی یقیناً ترافیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مشکلات برای رفت و آمد شهروندان ایجاد می‌کند در همین راستا اقدامات پیشگیرانه هم در طول سال و هم در این ۶ ماه به صورت ویژه انجام می‌شود و در این ایام تشدید و با انسجام بیشتر و استقرار ۲۴ ساعته نیروها در مناطق حساس همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ابراهیمی ابراز کرد: استان قزوین در راه‌های اصلی و فرعی باحجم سنگین تردد خودرویی رو به رو است و با گزارش‌هایی که ما داریم روزانه در شرایط عادی ۲ هزار دستگاه اتوبوس و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار خودرو سبک از این مسیرها عبور می‌کنند که لازم است برای خدمت به مردم برنامه ریزی منسجم صورت بگیرد و در این زمینه نیز همه دستگاه‌ها با یک همپوشانی خوب مأموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به این موضوع که رهبر معظم انقلاب بر کاهش تصادفات و کشته‌های سوانح جاده‌ای تاکید دارند گفت: علی رقم کاهش آمار سوانح و کشته شده‌ها و روند نزولی لازم است در بهبود زیرساخت‌ها بکوشیم.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: رزمایش زمستانی امسال ۱۰ روز زودتر آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و بلافاصله پس از آن طرح نوروزی شروع می‌شود و نیز خدمت ما ۲۴ ساعته در طول سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه با اشاره به این موضوع که ممکن است در روزهای آتی طرح ممنوعیت تردد شبانه لغو شود عنوان کرد: با حذف این طرح متصور است ترددها بیشتر شوند لذا با همین روحیه و انسجام فعالیت خود را در جهت به حداقل رساندن حوادث ادامه می‌دهیم.


کد خبر 5358115

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راه قزوین هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با حضور در مقابل کارآگاهان گفت که سه روز قبل از شهر خود به تهران آمده و همسرش برای دیدار با برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته و تلفن‌ همراهش نیز خاموش است تا اینکه ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایل این زن زنگ زده و مدعی شده که همسرش را ربوده است و با تهدید به قتل او، درخواست کرده تا با پرداخت رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال جان او را نجات دهد. 

وی با بیان اینکه به محض دریافت این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که همسر این زن قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته و از آنجا تلفن همراهش خاموش شده است. تیم کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی راهی محل موردنظر شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ناگهان جلوی پای این فرد توقف کرده و با ایجاد ضرب‌ و شتم، او را به زور سوار بر خودرو کرده و ربوده‌اند. 

ولیپور گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که فرد ربوده شده با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد. از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک فرد ربوده شده و آدم‌ربایان رفتند این فرد به آنان گفت که قرار بود فرد ربوده شده برای برطرف کردن مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرده و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول نا امید شده‌اند اقدام به طرح نقشه ربودن وی و اجرایش کرده‌اند.

وی افزود: در جریان تحقیقات پلیسی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه فرد ربوده شده در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران بازگشت. پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی  تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز