Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در هفته بسیج پرونده‌ی 3 هزار ایثارگران فاقد مدرک بالینی برای دومین بار متوالی بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

سردار «جمال شاکرمی» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج و کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام ضمن قدردانی از ایثار، گذشت، تلاش و خدمت اهالی رسانه، اظهار کرد: باید سطح خودمان را بالا ببریم، افق دید را وسعت بدهیم و با بی‌اخلاقی و نادیده گرفتن آبروی دیگران به دنبال مطرح کردن خود نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام با تحسین روحیه مطالبه‌گری خبرنگاران، گفت: اگر ورود اهالی رسانه به مباحث مختلف استان نباشد، مسئولین پاسخگو نخواهند بود و به مطالبات مردم پاسخ داده نمی‌شود.

وی به شعار امسال هفته‌ی بسیج (بسیج پاره تن مردم است) اشاره کرد و افزود: تقاون هفته بسیج با برگزاری کنگره سه هزار شهید موجب شده خدمات درمانی و پزشکی، خدمات حوزه‌ی اقتصادی در پروژه های کوچک و زود بازده، پروژه‌های آبرسانی و ساخت مسکن در مناطق محروم صورت گیرد. همچنین پایان هفته با محوریت ایل ملکشاهی و شوهان، اجلاسیه عشایر کشور و شهدای عشایر استان برگزار خواهد شد. البته اجلاسیه طلاب و روحانیون شهید، دانشجویان، ایلات و عشایر، زنان شهیده و ایثارگران در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان برگزار می‌شود.

سردار شاکرمی یکی از برنامه‌های بزرگ هفته بسیج را برگزاری کمیسیون جانبازی سه هزار ایثارگر استان که فاقد پرونده بالینی هستند، عنوان و اضافه کرد: این برنامه برای دومین بار در سال جاری در حال برگزاری است که در سطح کشور بی‌نظیر است. البته در این برنامه افراد متقاضی تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با تاکید بر مردم محوری بودن برنامه‌های بسیج و مشارکت گسترده مردم در این برنامه‌ها، به اجرای برنامه‌ها در راستای کنگره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: به میمنت کنگره شهدای استان ایلام، تعداد ۴۰۰ فقره جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمعا ۱۲۰ میلیارد ریال اهداء خواهد شد. از این تعداد، ۳۰۰ جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، ۵۰ جهیزیه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری و ۵۰ جهیزیه نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تامین شده است. همچنین ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان ایلام برای خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه مناطق محروم اعزام می‌شوند.

سردار شاکرمی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام برای ساخت منازل مسکونی در مناطق محروم به خصوص مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، امضا خواهد شد که براساس آن تلاش می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۱ همه این افراد صاحب خانه شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکل بحران آب در برخی مناطق استان و به دنبال سفر رئیس مجلس به استان، ۱۸۰ میلیارد ریال با اولویت آبرسانی به مناطقی که در اولویت هستند، اختصاص خواهد یافت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان به مجموع ۴۳ خدمت همزمان در مناطق مختلف استان در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدا اشاره کرد و افزود: ۲۶ هزار هکتار از زمین‌های بیابانی با همکاری منابع طبیعی و بسیج در کل استان درخت کاری خواهد شد و علاوه بر این ۳ هزار اصله نهال به نیابت از سه هزار شهید کاشت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام جمال شاکرمی هفته بسیج مناطق محروم استان ایلام هفته بسیج خواهد شد سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی