Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@23:06:24 GMT

تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۲۸۵

جایزه طلایی به استعدادهای برتر زیر 21 سال دنیای فوتبال اهدا می شود

جایزه پسر طلایی، جایزه ای است که از سوی نشریه توتو اسپورت به استعداد برتر زیر 21 سال دنیای فوتبال اهدا می شود.

به گزارش طرفداری، برخی از مشهور ترین بازیکنان دنیای فوتبال چون لیونل مسی، وین رونی، سرخیو آگوئرو که دوران فوتبالی بسیار موفقی را سپری کرده اند، موفق به کسب این جایزه شدند اما برخی بازیکنان پس از کسب این جایزه بسیار ناامید کننده ظاهر شدند و نتوانستند به بازیکن بزرگی در دنیای فوتبال تبدیل شوند؛ مثال بارز این مسئله اندرسون، هافبک برزیلی سابق منچستریونایتد است که در سی سالگی، فوتبال را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل، طی سال های 2008 تا 2016، اکثر برندگان این جایزه نتوانستند دوران فوتبال فوق العاده ای را از نظر فردی سپری کنند که این مسئله باعث شده برخی ها معتقد باشند که این جایزه، نفرین شده است.

در سال 2021، این جایزه به پدری، هافبک توانای بارسلونا رسید که یکی از بهترین استعدادهای دنیای فوتبال است و می تواند در آینده دوران درخشانی داشته باشد. سال گذشته این جایزه به ارلینگ هالند، مهاجم ادورتموند و تیم ملی نروژی رسید. اهدای جایزه پسر طلایی از سال 2003 آغاز شده و در این مطلب مروری داریم روی تمام برندگان جایزه پسر طلایی:

سال بازیکن ملیت تیمی که در آن برنده جایزه شد تیم کنونی 2003 رافائل فن در فارت هلند آژاکس بازنشسته 2004 وین رونی انگلیس منچستریونایتد بازنشسته 2005 لیونل مسی آرژانتین بارسلونا پاری سن ژرمن 2006 سسک فابرگاس اسپانیا آرسنال موناکو 2007 سرخیو آگوئرو آرژانتین اتلتیکو مادرید بارسلونا 2008 اندرسون برزیل منچستریونایتد بازنشسته 2009 الکساندر پاتو برزیل میلان اورلاندو سیتی 2010 ماریو بالوتلی ایتالیا اینتر آدانا دمیراسپور 2011 ماریو گوتسه آلمان دورتموند آیندهوون 2012 ایسکو اسپانیا مالاگا رئال مادرید 2013 پل پوگبا فرانسه یوونتوس منچستریونایتد 2014 رحیم استرلینگ انگلیس لیورپول منچسترسیتی 2015 آنتونی مارسیال فرانسه منچستریونایتد منچستریونایتد 2016 رناتو سانچز پرتغال بایرن مونیخ لیل 2017 کیلیان ام باپه فرانسه پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن 2018 ماتیاس دلیخت هلند آژاکس یوونتوس 2019 ژائو فلیکس پرتغال اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید 2020 ارلینگ هالند نروژ دورتموند دورتموند 2021 پدری اسپانیا بارسلونا بارسلونا

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استقبال پوچتینو و تن هاخ از پیوستن به منچستریونایتد در پایان فصل واکنش نامزد متئو گابیا به توهین هواداران میلان تاریخ سازی فیروزجا با گذر از رکورد کارلسن؛ صعود علیرضا به رده دوم جهان گل زیبای مهدی قائدی به النصر (شباب الاهلی - النصر)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جایزه پسر طلایی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم

13 سال از صعود شیاطین سرخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (36.3MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید