Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروجعلی علیزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی سردسیر و کوهستانی آذربایجان شرقی، حدود ۱۴ هزار کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان را در طرح زمستانه پوشش می دهیم.

وی با بیان اینکه به طور متوسط حدود ۳۰۰ میلیون ترافیک در جاده های استان اتفاق می افتد، افزود: بیش از ۹۰ درصد جا به جایی ما از طریق جاده‌های استان با ۲۰ میلیون تن بار انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر اینکه دستگاهای متولی در برقراری نظم و امداد جاده‌ای حصور موثری در راه‌ها دارند، گفت: استان ما یکی از مناطق سردسیر کشور است و حوادث جاده‌ای در این فصل نیازمند کمک دستگاه‌های متولی است تا با هماهنگی و تعامل، امنیت و آرامش را در جاده های استان ایجاد کنند.

سرهنگ غلامرضا کریمی نژاد، با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما و تغییرات جوی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌شود، پیش بینی کرد با توجه به لغو محدودیت‌ها شاهد افزایش بار ترافیکی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای ارتباطی استان ۳۷ گردنه وجود دارد که عوامل راهدای و پلیس راه به صورت شبانه روزی فعال هستند.

سرهنگ کریمی نژاد با اشاره به اینکه این طرح از امروز اول آذر شروع شده و تا بیستم اسفند ادامه دارد، گفت: تمامی عوامل خدمات رسان در جاده‌های استان برای پیشگیری از انسداد راه‌ها و کمک به در راه ماندگان تلاش می‌کنند.

آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی آذربایجان شرقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده