Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی ۱۵ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش دستگاه قضایی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نیز بیش از ۷۲ هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان گلستان تشکیل شده‌است.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی ۱۵ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد: در پانزدهمین بخشش محکوم به قصاص که به تازگی در مینودشت اتقاق افتاد، یک جوان متولد ۷۴، فرصت زندگی دوباره پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: این جوان زمانی که ۲۳ ساله بود مرگ یک نفر دیگر را رقم زد و حکم قصاص او در نوبت اجرا بود که با پادرمیانی دادستان شهرستان مینودشت و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف زندان گنبدکاووس، خانواده مقتول بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند.

بازگشت به زندگی 15 اعدامی در گلستان

وی از درصد بالای سازش پرونده‌ها در استان گلستان نیز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نیز بیش از ۷۲ هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان گلستان تشکیل شده که نزدیک به ۴۰ درصد این پرونده‌ها پس از رسیدگی، با پادرمیانی اعضای این شورا به سازش طرفین ختم شده‌است؛ در حالی‌که میانگین سازش پرونده‌ها در کشور ۳۴ درصد است.

آسیابی در ادامه به تلاش‌های دستگاه قضایی استان گلستان برای گسترش فرهنگ صلح و سازش و فراهم کردن بستر برای مشارکت اقشار مختلف برای پادرمیانی در حل و فصل اختلافات اشاره کرد و گفت: تشکیل هیات‌های صلح یکی از برنامه‌های امسال ماست که تاکنون هیات صلح اقوام ویژه قوم سیستانی و هیات صلح آموزش و پرورش ویژه فرهنگیان آغاز به کار کرده‌است و به زودی نیز سومین هیات صلح استان گلستان ویژه اهل سنت شرق گلستان در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گلستان محکوم به قصاص اخبار حوادث اعدام قصاص گلستان محکوم به قصاص سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال قیمت دلار ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر

دریافت 848 KB

به گزارش همشهری آنلاین، پیش از این و در روزهای گذشته نیز عکسی از این اقدام در آمریکا منتشر کردیم. اکنون تصاویری از مجسمه «جرج واشنگتن» در دانشگاه آمریکایی بیروت ببینید.

کد خبر 848396 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴