Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان، کاشان و یزد پیگیری شد که در پایان این هفته تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سایپا و باریج اسانس کاشان بدون تغییر در رتبه‌های اول تا سوم باقی ماندند.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌ سایپا تهران ۳ بر صفر بانوان ورامین را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال ورامین در سه ست این مسابقه تنها ۲۹ پوئن کسب کرد تا پنجمین ناکامی خود در این فصل از رقابت‌ها را تجربه کرده و همچنان در انتهای جدول باقی بماند.

همچنین تیم جوانان زرتشتی در دومین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر زنان در سالن یکانگی شهر یزد میزبان ذوب‌آهن اصفهان صدرنشین این رقابت‌ها بود و نتیجه را سه بر صفر به حریف واگذار و چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد و در نتیجه ذوب آهن صدرنشین باقی ماند.

در دیگر بازی امروز تیم باریج اسانس کاشان ۳ بر صفر ستارگان فارس را شکست داد و به چهارمین برد خود دست یافت. ستارگان فارس هم دومین ناکامی فصل را تجربه کرد. باریج اسانس با کسب این برد با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند تا همچنان در تعقیب تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن باشد.

تیم ریف اصفهان که بدون برد و با یک امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشت، این هفته در سالن امام علی (ع) اصفهان میزبان مس رفسنجان بود و سه بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد تا مسی‌ها به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

تیم‌ پیکان تهران هم به برتری ۳ بر صفر برابر مهرسان دستی یافت تا با کسب سومین برد صعود یک پله‌ای در جدول داشته و در رتبه چهارم جای بگیرد. مهرسان هم سومین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و با یک پله سقوط در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

نتایج هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

سایپا تهران ۳ – بانوان ورامین صفر (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۶ و ۲۵ بر ۹)

ریف اصفهان صفر – مس رفسنجان ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۲۵)

باریج اسانس کاشان ۳ – ستارگان فارس صفر (۲۵ بر ۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲)

جوانان زرتشتی یزد صفر – ذوب‌آهن اصفهان ۳ (۹ بر ۲۵، ۱۲ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵)

مهرسان صفر – پیکان تهران ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان تیم والیبال پیکان شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان تیم والیبال پیکان شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان لیگ والیبال زنان تیم والیبال پیکان شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان باریج اسانس بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک