Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان طبق برنامه «مانوئل فرناندز» و در راستای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ماه قبل در تورنمنت چهارجانبه قطر شرکت کرد و حالا قرار است این تیم در ادامه اردوهای داخلی و برنامه‌های تدارکاتی راهی دو کشور اروپایی شود.

شورای برون مرزی اجازه عزیمت تیم ملی هندبال را به دو کشور رومانی و اسپانیا صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر سلیمی آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تأیید این خبر به مهر گفت: مجوز عزیمت تیم به این دو کشور صادر شده است. در حال حاضر کارهای مقدماتی برای دریافت ویزا و روادید برای بازیکنان و کادر فنی در حال انجام است و در صورت دریافت روادید بعد از برگزاری مسابقات لیگ در اواخر آذرماه راهی رومانی خواهیم شد.

وی افزود: قرار است ابتدا در مسابقات رومانی حاضر شویم و طبق برنامه دو تا سه مسابقه تدارکاتی را برای تیم در نظر گرفته‌ایم. پس از آن تیم به تهران بازگشته و بعد از یک استراحت چند روزه و تمرین راهی اسپانیا شده تا در مسابقات دیگری شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پس از اسپانیا به تهران باز می گردد و پس از استراحت راهی عربستان خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی شرکت کند.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان لهستان از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد. برای این مسابقات ۱۸ کشور از جمله عربستان، بحرین، کویت، عمان، امارات، قطر، کره‌جنوبی، ژاپن، استرالیا، اردن، عراق، تایلند، هند، ازبکستان، سنگاپور، هنگ کنگ، ویتنام و ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

قرار است مراسم قرعه‌کشی این مسابقات روز شنبه ۴ دسامبر برابر سیزدهم آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5358505

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی هندبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان فرهاد مجیدی تکواندو تیم ملی فوتسال ایران تیم گل گهر سیرجان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد