Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-29@02:41:35 GMT

دعوای تراکتور با منصوریان جهانی شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۲۰۴۹

دعوای تراکتور با منصوریان جهانی شد

باشگاه تراکتور بابت رای کمیته استیناف که آنها را محکوم به پرداخت مطالبات سرمربی اسبق این تیم کرده به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

به گزارش جنوب نیوز، باشگاه تراکتور تبریز همچنان با پرونده علیرضا منصوریان سرمربی اسبق این تیم درگیر است.

این باشگاه بابت محکوم شدن برای پرداخت مطالبات این مربی به کمیته استیناف اعتراض کرد اما از سوی این کمیته رای جدیدی گرفت مبنی بر اینکه باید این پول را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به منفی بودن پاسخ استیناف برای بررسی مجدد پرونده، این باشگاه که 21 روز فرصت داشت تا به دادگاه عالی ورزش در سوئیس شکایت کند عصر روز گذشته از رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بابت پرداخت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان و بی توجهی به انتقال این مربی به باشگاه آلومینیوم در طول بررسی پرونده، به این دادگاه در لوزان سوئیس شکایت کرد و رونوشت آن را به فدراسیون داد تا به کمیته وضعیت ابلاغ کند که مطالبه منصوریان را از فهرست خود فعلا خارج کند تا موضوع تعیین تکلیف شود.

باشگاه تراکتور ظاهرا این اقدام را به دلیل شکست کمیته استیناف در پرونده محمد بلبلی به فیفا ارسال کرده تا از همین طریق رای پرونده منصوریان شکسته شود.

در زیر نامه ارسالی باشگاه تراکتور به دادگاه عالی ورزش " CAS" را ببینید:

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: باشگاه تراکتور کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف