Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: ایران تنها دو سهمیه در جدول انفرادی مسابقات قهرمانی جهان دارد و سهمیه مازاد نداشتیم که نیما عالمیان را معرفی کنیم.

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با ایسنا درباره این شائبه که نیما عالمیان می توانسته در جدول انفرادی قهرمانی جهان شرکت کند اما  از سوی فدراسیون ثبت نام نشده است، تصریح کرد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای اولین بار روش برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را تغییر داده و ۱۲۸ نفر را بر اساس رنکینگ جهانی انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام فدراسیون جهانی تنها دو سهمیه انفرادی به ایران تعلق گرفت و می توانستیم دو نفر را به شرطی که رنکینگ آنها بین ۲۵۶ نفر اول جهان باشد، معرفی کنیم. ما نوشاد و نیما عالمیان، هدایی و امین احمدیان را در بین ۲۵۶ نفر اول جهان داشتیم که در داخل، مسابقه انتخابی برگزار کردیم و در نهایت امیرحسین هدایی همراه نوشاد برای حضور در جدول انفرادی به فدراسیون جهانی معرفی شدند.

او ادامه داد: همه کشورهایی که در این مسابقات حضور دارند بر اساس سهمیه ای که به آنها تعلق گرفته شرکت کرده اند تنها مجارستان است که به جای سه بازیکن با چهار بازیکن شرکت کرده و باید پرس و جو کنیم که علتش چه چیزی بوده است. ما دو سهمیه انفرادی و یک دونفره داشتیم که استفاده کردیم و اینکه  سهمیه مازاد داشتیم چنین چیزی نیست.

لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش آیا مجددا این مساله را پیگیر شده اند که نیما امکان حضور در جدول انفرادی را دارد یا خیر؟ تصریح کرد: این مساله را از فدراسیون جهانی پیگری کردیم و به ما اعلام کردند بر اساس سهمیه ای که داریم و طبق معرفی ما نوشاد و هدایی در انفرادی حضور دارند و نیما نمی تواند در انفرادی باشد چون سهمیه دیگری نداشتیم و این در مورد کشورهای دیگر هم صادق است. حتی با فدراسیون هم این مساله را چک کردم که شاید فدراسیون جهانی ایمیل مجددی مبنی بر افزایش سهمیه ایران ارسال کرده و ما متوجه نشدیم که اصلا  چنین چیزی نبوده است و طبق آن چیزی که اعلام شده عمل کردیم و حقی از کسی ضایع نشده است و با خود نیما عالمیان هم صحبت کردم که او فقط می تواند در دونفره بازی کند. 

او در مورد وضعیت جسمی و روانی بازیکنان ملی‌پوشان پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: با توجه به نتایج خوبی که در لیگ های باشگاهی خود در اروپا گرفته اند، از آمادگی خوبی برخوردار هستند از لحاظ روانی هم انگیزه بالایی دارند تا بتوانند با پیروزی هایی که به دست می آورند جایگاه خود را در رنکینگ جهانی ارتقا دهند مخصوصاً نوشاد که به دنبال این است با ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی بتواند سهمیه المپیک بعدی را بگیرد.

جدول سهمیه کشورها در قهرمانی جهان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان نیما و نوشاد عالمیان جدول انفرادی فدراسیون جهانی قهرمانی جهان نیما عالمیان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون