Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرگروه رشته دوخت و طراحی لباس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: رویدادهای شتابی گامی نافع برای عبور از چارچوب‌های آموزش کلاسیک به سمت آموزش عملی موثر است تا در جریان آموزش، هنجارهای بازار و تجارت نیز فراگرفته شود.

ماهرخ حشمتی، در خصوص برگزاری رویداد شتاب مد و لباس ایرانی اظهارداشت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در جهت توانمندسازی دانشجویان و در راستای بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینی و آشنایی با بازار کسب و کار اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این رویداد همسو با رسالت اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی یعنی افزایش مهارت، توسعه کارآفرینی و توانمندسازی دانش آموختگان است، گفت: رویداد شتاب مد و لباس ایرانی تلاش دارد با قرار دادن ایده‌‎ها در شبه مارکت به بلوغ ایده‌ها و ورود آن‌ها به بازار کسب و کار کمک کند.

رویدادهای شتابی فراهم کننده بستری مناسب برای ارتقاء کسب و کار است

این مدرس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه این نوع رویدادها فرصتی است برای صاحبان ایده تا نوآوری خود را در حوزه پوشاک و کسب و کارهای مرتبط با آن به صاحبان صنعت معرفی کنند، تصریح کرد: مطمئنا رویدادهای شتابی فراهم کننده بستر مناسبی برای شرکت‌کنندگان است تا از طریق حمایت و آموزش موجبات ارتقاء کسب و کار خود را فراهم نمایند.

حشمتی تصریح کرد: پشتیبانی جامع و بهره‌مندی از تجربه و دانش تسریع شده منتورها که حاصل سال‌ها تجربه اندوزی و مهارت آموزی است به صورت یکجا در اختیار ایده‌های منتخب قرار خواهد گرفت، همچنین فضای فراهم شده تحت حمایت کارشناسان مجال مناسبی برای تجاری‌سازی و ارائه محصول، ایده یا خدمت به مشتریان آینده است.

مدیرگروه رشته دوخت و طراحی لباس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه شرکت در این رویداد منحصر به فرد یا گروه خاصی نیست و عموم افراد می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را با توجه به محورهای رویداد محک بزنند، ابرازداشت: عبور از یک رویداد شتابی و راهیابی به مرحله نهایی ایده منتخب نوعی اعتبار اجتماعی برای کسب و کاری است که در آغاز راه است.

دانشجویان با شرکت در رویدادهای شتابی با ادبیات کارآفرینی و اشتغال آشنا می‌شوند

وی با تاکید بر اینکه رویدادهای شتابی دانشجویان را با ادبیات کارآفرینی و اشتغال آشنا می‌سازد، بیان داشت: دانشجویان در این مسیر با مفهوم اصلی دانش کاربردی آشنا می‌شوند. این دسته از فعالیت‌ها در قالب فضای رقابتی سالم باعث ایجاد انگیزه می‌شود که خود نیروی محرک قدرتمندی است تا فرد به کمک آن بر شک‌های خود غلبه و به توانمندی‌های خود تکیه کند و برای رفع موانع در مسیر رسیدن به اهداف خود تلاش کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، گفتنی است رویداد مدولباس ایرانی توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در تاریخ ۱۸ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی رویداد علمی استارت آپ ها کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند