Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: به دو دلیل بازی فردای ما با پرسپولیس سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهیم داشت به دو دلیل؛ زیرا پرسپولیس از دیدار‌های قبلی اش امتیاز‌های لازم را کسب نکرده و در این دو هفته حرکت سینوس واری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف با حضور هواداران هم با انگیزه مضاعف بازی می‌کند.  

وی افزود: فردا دیدار فوق‌العاده سختی برای ما است و در ۵ هفته ابتدایی لیگ هم بازی‌های سختی داشتیم. هفته قبل با گل گهر در خانه خودمان مسابقه دادیم، در ساری در برابر نساجی بازی کردیم که زمین آن برای هر دو تیم بد بود، اما توانستیم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم و ۲ بر صفر برنده شدیم. فردا هم باید با پرسپولیس و در ادامه با استقلال، پیکان و سپاهان بازی کنیم. لیگ هنوز خودش را پیدا نکرده و شاید باید تا هفته چهاردهم منتظر حرکت سینوس‌وار تیم‌ها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت: در یک هفته می‌بینید تیم انتهای جدولی نتیجه خوبی می‌گیرد و در بازی بعدی‌اش ضعیف کار می‌کند، اما در مجموع مقابل پرسپولیس باید خیلی باهوش باشیم. به بچه‌هایمان گفته‌ام تیم‌های پایتخت در هر صورت بزرگ هستند، باید نگاه متفاوتی به پرسپولیس نسبت به دیدار با مس رفسنجان داشته باشیم، زیرا تیم منسجمی است. استقلال و پرسپولیس روی نیمکت و داخل زمین ۱۲-۱۱ بازیکن خیلی خوب و باکیفیت دارند، شاید بضاعت تیم ما کم باش، نفت آبادان را با قیمت خیلی کمی بسته باشیم و تاکنون هم یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم، اما وضعیت‌مان در آبادان با سایر تیم‌ها تفاوت دارد. مردم این شهر نگاه نمی‌کنند تیمشان چقدر پول گرفته، بلکه از صنعت نفت بهترین بازی را می‌خواهند. این موضوع را در بچه‌های خود حل کرده‌ایم. سر و صدای بی‌پولی ما اگر بخواهیم آن را مطرح کنیم از سایر تیم‌ها بیشتر است، اما دنبال هدف واحد هستیم.

منصوریان افزود: برای خودمان شعاری گذاشته‌ایم و می‌گوییم یک نفر برای همه و همه برای آبادان، فردا هم می‌جنگیم و ترسی از اینکه با چه تیمی بازی می‌کنیم، نداریم. بازیکنانمان را از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده کرده‌ایم، دو ساعت بعد از بازی با گل گهر، تمام گروه فنی نفت آبادان روی تیم یحیی گل محمدی رفتیم و حریف را آنالیز کردیم، چون می‌دانیم با تیم فوق‌العاده باکیفیت و باهوشی بازی داریم.

وی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته مجید صدری در حمایت از کادر فنی پرسپولیس توضیح داد: از این موضوع خیلی خوشحال هستم که وی با قاطعیت با تمام وجود از کادر فنی ایرانی‌اش حمایت کرد. این کار واقعا خسته‌نباشید دارد، زیرا این صحبت تکلیف کادر فنی تیم پرسپولیس را مشخص کرد. سال‌ها دنبال حمایت‌های این چنینی می‌گشتیم. صدری از مدیرانی است که می‌داند چه موقعی باید صحبت کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت: در مجموع مهم‌ترین مساله مقابل پرسپولیس این است که اشتباه فردی نکنیم، اگر دوندگی‌مان بالاتر از این تیم باشد، می‌توانیم دست به کار‌هایی بزنیم، اما اگر مقابل تیم پرمهره پرسپولیس اشتباه فردی داشته و مسائل تاکتیکی را رعایت نکنیم قطعا تنبیه می‌شویم.  

منصوریان در مورد اینکه تیمش پس از متحمل شدن سه شکست در هفته‌های ابتدایی لیگ در دو هفته اخیر وضعیت خوبی داشته، و اینکه آیا می‌توانند این روند را در مقابل پرسپولیس و با حضور هواداران  تکرار کنند گفت: سعی و تلاش می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم، اما خیلی مهم است بچه‌های خود را با چه مدل روحی و روانی وارد زمین کنیم. همچنین تعریف پرسپولیس و استقلال به عنوان دو تیم بزرگ پایتخت برای بازیکنان ما خیلی مهم است. آن‌ها باید بدانند با چه ذهنیتی وارد زمین شوند. موضوع بعدی بحث تاکتیکی است و باید بدانیم چه تاکتیکی مقابل پرسپولیس به کار بگیریم. کاری که مقابل گل گهر انجام دادیم در بازی با پرسپولیس نخواهیم کرد و به مدل دیگری بازی خواهیم کرد. در هفته‌های بعدی هم سعی داریم تاکتیک خود را نسبت به تیمی که با آن بازی داریم به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: به بچه‌های نفت خیلی امیدوار هستم. در تمام مسابقات کاملا امیدوار و محکم به زمین می‌رویم و به میزان هزینه‌های حریف و تیم خودمان نگاه نمی‌کنیم. بار‌ها در نشست‌های خبری گفته‌ام سقف فوتبال ما ۶ ماه تلاش مضاعف است. از این میزان هم بالاتر نیست و نمی‌توانید بگویید یک تیم دو سال زحمت کشیده و به فلان جایگاه رسیده است، بازیکن در سن کم یا بالا ۶ ماه زندگی فوتبالی انجام بدهد، با انضباط تمرین کرده و شبانه‌روز وقتش را برای این رشته بگذارد به سقف فوتبال خواهد رسید. وقتی برای جوان‌های ما سقف تا این اندازه کوتاه است، آن‌ها خودشان هم باید وقت بگذارند. این کار را امروز در صنعت نفت انجام داده و بیشتر به بچه‌ها یاد می‌دهیم که چه مقدار این سقف فوتبالی در کشورمان کوتاه است. اکنون با افتخار برای آن‌ها بازیکنان لژیونر را مثال می‌زنیم. با افتخار می‌گوییم اکنون حدود ۲۰ بازیکن لژیونر داریم و از زمانی که ۶ ماه وقت بگذارید می‌توانید به آن سقف برسید. بازیکنان ما قیمت متفاوتی دارند، اما در کیفیت خیلی بهم نزدیک هستند. این فضا را وارد تیم‌مان کرده‌ایم.

منصوریان در مورد اینکه باشگاه تراکتور پرونده دریافت مطالباتش را به دادگاه CAS کشانده عنوان کرد: خدا اموات جمع را بیامرزد، پدر من همیشه می‌گفت؛ پرایرادترین افراد، آدم‌هایی هستند که اطلاعات کمی دارند. طبق قوانین داخلی رأی من و باشگاه تراکتور قطعی شده است، اما بی‌اطلاعی عامل بدبختی است. طبق همین قوانین داخلی پول بابت تجدیدنظر ریخته شده و رأی دادگاه استیناف هم قطعی است. شکایت تراکتوری‌ها فرار رو به جلو است و لازم نیست درباره‌اش توضیح بدهم. در این مورد با دبیرکل فدراسیون صحبت کردم. باشگاه تراکتور در دادگاه تجدیدنظر و استیناف محکوم شده، حتی در دیوان عدالت اداری و مرجع بالاتر هم محکوم شده است. اگر بخواهند بار دیگر از من شکایت کنند ابتدا باید مبلغ اشتباه گذشته را پرداخت کرده و بعد شکایت دیگری مطرح کنند.  

سرمربی فصل گذشته تراکتور که تنها ۵ هفته در ایین تیم حضور داشت ادامه داد: من از شما شکایت می‌کنم، اما نمی‌توانید روی شکایت من شکایتی بزنید، بلکه باید سعی کنید شکایتی که من از شما داشته‌ام تمام شود و در ادامه اعاده شرف کنید. این ساده‌ترین اصل است.  

سرمربی  نفت آبادان در مورد حمایت نکردن مدیران این باشگاه از خودش گفت: از دو سه مدیر در فوتبال ایران اسم می‌برم. منصور قنبرزاده که در نفت تهران با وی کار کردم، سعید آذری، و آقای مجید صدری افرادی هستند که پای کار می‌ایستند. سرآمد آن‌ها هم امیررضا واعظ آشتیانی است. وقتی روی این دنده قفل کند مربی را چند سال هم اضافه‌تر نگه می‌دارد. باید بدانیم قربانی کردن سرمربی راحت‌ترین کار برای فرار روبه جلو است. برای همین از صحبت‌های شب گذشته مجید صدری که بچه محل من است لذت بردم.  

منصوریان در مورد اینکه برخی پیشکسوتان آبادانی معتقدند که وضعیت این تیم بحرانی بوده و آیا این وضعیت برای نفت آبادان خوب است، پاسخ داد: در دو روز گذشته با ۹ نفر عضو کادر فنی‌ام جلسه‌ای داشتیم و هر کسی تحلیل خودش را ارائه کرد. پرسپولیس و استقلال چه ببرند و چه ببازند خطرناک هستند. در صورت برد با روحیه زیادی مقابل شما قرار می‌گیرند و اگر ببازند زخمی به مصاف حریف می‌آیند. برخی تیم‌ها با بحران شروع کرده و با آن قهرمان می‌شوند و افت می‌کنند. این موضوع با استقلال و پرسپولیس عجین شده است. هواداران آن‌ها فقط یک چیز می‌فهمند، اگر دوم شوند کار خیلی بزرگی برای طرفداران نکرده‌اند. آن‌ها فقط قهرمانی می‌خواهند، از سال ۱۳۴۰ فوتبال ایران شروع شده و اگر وارد این باشگاه‌ها شوید ۸۰ درصد قهرمانی‌ها را در این مدت در این دو باشگاه می‌بینید. سایر تیم‌ها یکی دو جام به شکل تک تک برداشته‌اند، این اواخر تیم سپاهان مقداری درشت و رو به بالا بوده، چون تیم خیلی خوبی است که شکل جدیدی پیدا کرده است.  

وی  خاطرنشان کرد: سطح توقع از پرسپولیس و استقلال زیاد است، هوادارانشان اصلا طاقت مساوی ندارند، هر کدام از این دو تیم هم بالای ۶۰۰-۵۰۰ پیشکسوت رده بالا و درجه دارند که از پرسپولیس و استقلال قهرمانی می‌خواهند. کار کردن در این دو تیم سخت است. به نظر من شرایط پرسپولیس بحرانی نیست. یک مساوی امکان دارد تبدیل به بحران شود، همان گونه که سرخابی‌ها در سال‌های اخیر چندین بار بحران‌های مختلف را تجربه کرده‌اند. نتایج آن‌ها می‌تواند بحران را جمع کند، اما این حالت زود ایجاد می‌شود. شاید در تیم‌های دیگر ۵ باخت بحران ایجاد کند، اما استقلال و پرسپولیس با یک تساوی هم وارد بحران می‌شوند.  

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه به عنوان یک استقلالی دیدار فردا با پرسپولیس برایش یک پیش‌دربی محسوب می‌شود، توضیح داد: (منصوریان با کنایه به خبرنگاری که این سوال را از وی پرسید جواب داد: یک پرسپولیسی هستی و همیشه سوال‌های حاشیه‌دار می‌پرسی، امروز هم تصور می‌کردم که با با پیراهن آرسنال شما را در اینجا ببینم)، این گونه نیست، زیرا ما فقط برای خودمان فوتبال بازی می‌کنیم. وقتی وارد آبادان می‌شوید به شما یاد می‌دهند که در این شهر نه قرمز، نه آبی فقط زرد طلایی وجود دارد. اگر خودتان هم این موضوع را قبول نکنید، وقتی پای خودتان را از خانه بیرون می‌گذارید این حالت را حس می‌کنید. ورزشگاه تختی آبادان تنها استادیوم ایران است که هیچ هواداری از تیم رقیب در آن دیده نمی‌شود، به تیم‌های دیگر بی‌احترامی نمی‌کنند، اما به حدی جو و اتمسفر سنگین است که آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با تمام احترام برای همه تیم‌ها فقط برای خودمان می‌جنگیم، آمده‌ایم برای آبادان کاری بکنیم و دینی را به مردم آبادان داریم.  

 منصوریان در مورد اینکه با توجه به آغاز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها آیا انتظار دارد پای طرفداران آبادانی هم هر چه سریع‌تر به ورزشگاه این شهر باز شود، عنوان کرد: قطعا هوادار آبادانی باید به ورزشگاه بیاید. شب گذشته برنامه فوتبال برتر را دیدم، اما دیگر چیزی به اسم تست وجود ندارد. آیا تست حضور هواداران در ورزشگاه برای بازی استقلال و نساجی مثبت بود یا منفی؟ نمی‌توانید هوادار را پشت در نگه دارید.  

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: اولین نفری که با پیراهن آبی وارد ورزشگاه شد دیدم که دستان خود را باز کرد. برای خود من افتخار داشت بعد از دو سال طرفداران به ورزشگاه می‌آیند. با وجود آنکه فردا تحت فشار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیریم، اما خوشحال هستیم. صنعت نفت هم طرفداران پرشور و بی‌شماری دارد. ۵۰۰ هوادار ما می‌خواهند به ورزشگاه آزادی بیایند و ما مانده‌ایم آن‌ها را چگونه وارد استادیوم کنیم. بلیت فروشی که انجام نمی‌شود، وقتی هم که ثبت نام می‌کنند پولشان را از حساب خارج می‌کنند و بلیت‌ نمی‌گیرند. یک فرد آبادانی مگر چقدر پول دارد که از آن شهر به تهران بیاید و این هزینه‌ها را تقبل کند؟

وی افزود: عمده هواداران ما که می‌خواهند فردا به ورزشگاه بیایند، اهل کرج و اطراف تهران هستند. به مدیرعامل باشگاه هم گفتم پیگیر حضور آن‌ها در ورزشگاه باشد. اگر قرار است این ۵۰۰ نفر تقسیم شوند شاید فقط ۵۰-۶۰ نفر آبادانی بتوانند به ورزشگاه بیایند و تعدادی هم از آن‌ها بین هواداران پرسپولیس می‌نشینند. باید همه را وارد ورزشگاه کرد. تراکتور، سپاهان و نفت آبادان حق دارند از هواداران خود استفاده کنند و فقط نمی‌توانیم بگوییم طرفداران استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.  

سرمربی نفت ابادان تاکید کرد: روز گذشته بخش منفیِ حضور هواداران را در ورزشگاه نشان دادند، اما اگر به آن‌ها بگویید چه کاری انجام بدهند، باهوش‌ترین افراد جهان هستند. اگر به رشته‌های مختلف مثل ریاضی و... نگاه کنید همیشه بین نفر اول تا سوم یک نفر ایرانی است. ایرانی‌ها افرادی باهوش و با آی‌کیو بالا هستند. جایگاه را برای آن‌ها تعریف کنید تا در جای مخصوص خود بنشینند و تیمشان را تشویق کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا منصوریان پرسپولیس صنعت نفت سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت منصوریان در مورد پرسپولیس و استقلال استقلال و پرسپولیس مقابل پرسپولیس حضور هواداران نفت آبادان کادر فنی برای خود بچه ها تیم ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟

علیرضا بیرانوند و امیررضا رفیعی برای حضور در چارچوب دروازه با هم رقابت می کنند.

طرفداری | بازگشت علیرضا بیرانوند به دروازه پرسپولیس، بار دیگر رقابت را بین دروازه‌بان‌های این تیم داغ کرده است. در این میان، دو چهره که در گذشته ذخیره بیرانوند بوده‌اند، در جام حذفی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

امیررضا رفیعی، دروازه‌بان دوم پرسپولیس، در غیاب بیرانوند فرصتی طلایی برای اثبات خود پیدا کرد و با عملکردی درخشان، توانست چهار کلین‌شیت در چهار بازی کسب کند. این عملکرد خوب، نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس به جدول رده بندی داشت.

احمد گوهری، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس، که در ابتدای فصل جاری به آلومینیوم اراک پیوست، در جام حذفی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. او که در ۲۲ بازی برای آلومینیوم به میدان رفته، انگیزه زیادی برای درخشش در این دیدار خواهد داشت.

این دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کنند. تک بازی بودن این مرحله و حساسیت‌های جام حذفی، جذابیت این دیدار را دوچندان می‌کند.

گوهری که در فصل گذشته فرصت‌های کمی برای بازی در پرسپولیس پیدا کرد، حالا در آلومینیوم اراک به دروازه‌بان اول تبدیل شده و امیدوار است با عملکردی درخشان در این دیدار، نظر کادرفنی پرسپولیس را جلب کند.

با بازگشت بیرانوند به تمرینات، رقابت بین دروازه‌بان‌های پرسپولیس وارد فاز جدیدی خواهد شد. عملکرد رفیعی در دوران مصدومیت بیرانوند نشان داد که او رقیبی سرسخت برای گلر اول سرخپوشان خواهد بود و گوهری نیز که در آلومینیام اراک به فرم ایده‌آلی رسیده، منتظر فرصتی برای اثبات خود در پرسپولیس است. بدون شک، درخشش هر کدام از این دروازه‌بان‌ها می‌تواند در سرنوشت پرسپولیس در ادامه فصل تاثیرگذار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید