Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه به همراه دادستان مرکز استان زنجان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، از بخش‌های مختلف این پارکینگ بازدید کردند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در گذشته خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های مختلفی نگهداری می‌شدند که بخاطر تراکم خودروها، نظارت‌های خوبی برای نگهداری این خودروها انجام نمی‌شد، خوشبختانه امروز شاهد تجمیع خودروها در پارکینگ اختصاصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستیم که این یک اقدام خوب و موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 صادقی نیارکی ادامه داد: امروز تعداد کمی خودروی توقیفی داریم که البته خودروهای قدیمی همگی تعیین تکلیف شده‌اند که  انتظار این است خودروهای باقی‌مانده در سریعترین زمان تعیین تکلیف شوند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: درباره نحوه نگهداری تاکید بر این است که رعایت استانداردهای روز و نوین در نگهداری خودروهای توقیفی رعایت شود و هیچ خودرویی در معرض خسارت و آسیب نباشد.
وی افزود:خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده که این اقدامات قابل تقدیر است.
در این بازدید فاطمه رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توضیحاتی در خصوص وضعیت پارکنیگ و نحوه نگهداری خودروهای توقیفی  توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر زنجان خودروهای توقیفی رئیس کل دادگستری استان زنجان اسماعیل صادقی نیارکی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خودروهای توقیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راهور کیش از ترخیص ۲۷۵ موتورشارژی و خودروی توقیفی از پارکینگ در طرح ترخیص فوری خبر داد.

سرهنگ توانگر امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، ۲۲۵ دستگاه موتورشارژی و ۵۵ دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند. این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه‌کنندگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کیش، توانگر افزود: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمام ساعت‌های شبانه‌روز برای خدمت به مردم آماده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ