Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:50:49 GMT

تولید کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۰۵۷

تولید کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، طبق گزارشی جدید شرکت «بی بی کی الکترونیکز»، مالک برندهای اوپو و وان پلاس، قصد دارد خودروهای برقی در هند عرضه کند. این برندها تاکنون نام‌های تجاری برای محصولات حمل و نقلی مختلفی مانند خودروهای برقی و خودران در هند ثبت کرده‌اند.

در همین راستا «موکول شارما» افشاگر مشهور حوزه فناوری ادعا می‌کند اوپو تصمیم دارد خودروهای برقی برای بازار هند را توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرکت فرایند برنامه ریزی تولید را آغاز کرده است.

افشاگر مذکور معتقد است وسایل نقلیه برقی مذکور را احتمالاً در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ میلادی رونمایی می‌کند.

البته در این گزارش جزئیاتی درباره خصوصیات فنی یا مشخصات سخت افزارهای خودروهای برقی مذکور ذکر نشده است. باید در نظر داشت که خبر مذکور هنوز تأیید نشده است.

اما اگر گزارش‌ها صحت داشته باشد، احتمالاً اوپو تیزرهایی برای وسایل نقلیه برقی اش در ماه‌های آینده ارائه می‌کند. با توجه به شکوفایی بازار خودروهای برقی، تولید کنندگان این محصولات نیز سعی دارند در بازارهای آسیایی نقش پر رنگ تری بیابند.

پیش از این نیز تسلا از برنامه‌های خود برای عرضه خودروهای برقی در هند خبر داده بود. بنابراین تعجبی ندارد شرکت‌های بزرگ فناوری که به تازگی در صنعت خودروسازی سرمایه گذاری کرده‌اند، خود را برای رقابت در این بازار آماده کنند.

صنعت خودروی برقی هند در این اوخر رشد قابل توجهی داشته است. آمار فروش این نوع وسیله نقلیه در هند و در نیمه نخست سال مالی ۲۰۲۱( آوریل تا سپتامبر) ۶ هزار و ۲۶۱ دستگاه اعلام شده است.

کد خبر 5359122 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی موبایل چین هندوستان آمازون حاکمیت سایبری گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حکمرانی فضای مجازی فیس بوک فناوری فضایی تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان تولید دانش بنیان اینترنت نوآوری فضای مجازی خودروهای برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند