Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز خبر رسید بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم های پرسپولیس و استقلال از فعالیت های فوتبالی محروم شده است. او دلایل این محرومیت را در مصاحبه زیر توضیح داد:

*دلیل محرومیت من حرف زدن و صداقت است. چون گفتم چرا تیم ملی ساحلی به جام جهانی نرفته محرومم کردند. من سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد، اما من را به کمیته اخلاق فراخواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*من به کمیته اخلاق رفتم و توضیحاتم را ارائه کردم، اما اگر حرفم اشتباه بود چرا رئیس دپارتمان تغییر کرد. جالب است بدانید به من گفتند باید به مناطق محروم بروم و در آنجا به صورت رایگان آموزش فوتبال بدهم، اما ظاهراً نمی‌دانستند کار من آموزش است و من مدرسه فوتبال دارم.

*هر کسی واقعیت را بگوید به جای تشویق محرومش می‌کنند. تا زمانی که کمیته اخلاق و انضباطی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال باشد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من برای این مملکت زحمت کشیدم و در تیم ملی‌ بازی کردم، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بودم و پرسیدم چرا پاداش بازیکنان تیم ملی را نمی‌دهید. اما آیا باید محروم شوم؟

*اگر از خانم شهریاری تعریف می‌کردم شاید الان پست هم می‌گرفتم، اما از این اخلاق‌ها ندارم و واقعیت را می‌گویم. من کارشناس فوتبال هستم و باید در مورد اظهار نظر کنم. اگر الان بگویم کار اسکوچیچ و طارمی اشتباه بود باید محروم شوم؟

*رئیس دفتر کمیته از من خواسته نامه محرمانه است و آن را به کسی ارجاع ندهم بعد خودشان در سایت فدراسیون خبر محرومیت من را آن هم بعد از آنکه حکم نزدیک به دو ماه پیش ابلاغ شده، در سایت فدراسیون منتشر کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1575913

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.

ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست