Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عیسی محمدی عضو انجمن همگن صنایع شیمیایی و سلولزی کرمانشاه با بیان اینکه از تیر ماه امسال دیگر مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و محصولات الکلی واحد‌های صنعتی کرمانشاه تمدید نشد، گفت: مجموعه‌هایی که در روز‌های اضطرار شیوع بیماری کرونا به داد مردم رسیدند و میلیاردی هزینه کردند، اکنون به حال خود رها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هفته اول اسفند ۱۳۹۸ که شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه اعلام شد، حدود شش واحد تولیدی اقدام به راه‌اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده کردند.

محمدی ادامه داد: در روز‌های ابتدای شیوع بیماری در کرمانشاه، به شدت با کمبود انواع الکل و مواد ضدعفونی کننده در بازار مواجه شدیم و تعدادی از واحد‌های تولیدی با هزینه‌های میلیاردی تولید مواد ضدعفونی کننده را شروع کردند.

مدیرعامل شرکت کیمیا فرآیند بیستون با اشاره به اینکه آن زمان برای این شرکت‌ها مجوز تولید موقت صادر شده بود که هر سه ماه یکبار تمدید می‌شد، عنوان کرد: متاسفانه از تیرماه امسال دیگر این مجوز را تمدید نکردند.

محمدی توجیهی که برای عدم تمدید این مجوز اعلام شده را افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده در کل کشور و کاهش مصرف آن عنوان کرد و یادآور شد: این موضوع از سوی سازمان غذا و دارو کشور اعلام شده است.

او تاکید کرد: البته قطعا فعالیت شرکت‌های تولید مواد ضدعفونی کننده بزرگ و صاحب نفوذ کشور نیز در این تصمیم بی تاثیر نبوده است.

عضو انجمن همگن صنایع شیمیایی و سلولزی کرمانشاه با بیان اینکه در ابتدا محدودیت‌هایی برای سهمیه مواد اولیه و الکل مورد نیاز واحد‌ها اعمال شد، اظهار داشت: این محدودیت‌ها به تدریج بسیار بیشتر شد، بگونه‌ای که این اواخر واحد‌ها دیگر توان کار کردن نداشتند و در نهایت نیز دیگر مجوز‌ها را تمدید نکردند.

به گفته محمدی، هم اکنون هیچ شرکتی در کرمانشاه تولید مواد ضدعفونی کننده ندارد و آنچه که در بازار کرمانشاه به فروش می‌رسد عمدتا مربوط به شرکت‌های نقاط دیگر کشور خصوصا شرکت‌های تهران، اراک و زنجان است.

او با بیان اینکه برخی از این واحد‌ها در روز‌های اضطرار در کمتر از یک هفته خط تولید خود را راه‌اندازی کردند و در آن زمان مدام وعده حمایت به آن‌ها داده می‌شد، گفت: اکنون نه تنها هیچ حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد، بلکه به حال خود و به امان خدا رها شده ایم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع شیمیایی الکل تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد