Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره ۳۶ سالۀ منچستریونایتد، در سفرها و گردش در شهر توسط یک تیم ۸ نفری که به نام  فورکادومعروف اند، محافظت می‌شود و این بازیکن از سال ۲۰۱۸ با این تیم قرارداد و همکاری دارد.
در ترکیب این تیم دو برادر دوقلو که در یک واحد نیروهای ویژه پرتغال در افغانستان خدمت می‌کردند، حضور دارند و همواره در کنار رونالدو اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو برادر سرجیو و خورخه رامالهیرو، سربازان سابقی اند که قبل از پیوستن به یک واحد حفاظت در پلیس پرتغال که از قضات و سیاست‌مداران محافظت می‌کند، در افغانستان جنگیده اند و حالا هویت آن‌ها فاش شده است.


مجله مشهور فلش هویت این محافظان رونالدو را فاش کرده و مدعی است که این دو برادر به درخواست رونالدو استخدام شده‌اند تا از وی و فرزندانش حفاظت کنند.
چندی قبل عکس‌هایی سرجیو و خورخه رامالهیرو در کنار رونالدو هنگام همراهی ستاره پرتغالی به فرودگاه برای سفر به سوئیس و تقابل با یانگ بویز  در لیگ قهرمانان اروپامورد توجه قرار گرفت 

گفته می‌شود که این دو برادر در سال ۲۰۱۳ و در ترکیب ۴۰ نظامی پرتغالی که برای تقویت استراتژی جدید سازمان ناتو برای افغانستان انتخاب شده بودند، به این کشور اعزام شده بودند و نزدیک به یک سال و هشت ماه در مناطق مختلف افغانستان برای اهداف مشترک کشورهای ناتو جنگیده‌اند.
 

کد خبر 639243 برچسب‌ها تیم منچستر یونایتد رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم منچستر یونایتد رونالدو کریستین دو برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟