Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:01:02 GMT

نخست‌وزیرسودان:به مردم خیانت نکردم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۶۶۵

نخست وزیر سودان تاکید کرد: تغییر دموکراتیک مسؤولیت مشترک ما و نظامیان است و ما بازگشت به جامعه جهانی را آغاز کردیم. ناطقان: به نقل از سایت النشره، عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: اعضای کمیته مرکزی بخشی از توافق سیاسی بودند؛ اما عقب‌نشینی کردند.

حمدوک در ادامه تاکید کرد: تغییر دموکراتیک مسؤولیت مشترک ما و نظامیان است و ما بازگشت به جامعه جهانی را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر سودان با تاکید بر اینکه "آنچه ۲۵ اکتبر رخ داد، کودتا بود"، گفت: من به مردم خیانت نکردم و بازگشتم به خاطر مردم سودان بود، کشور با حماقت‌های فردی ساخته نمی‌شد و باید آشتی‌های گسترده‌ای میان تمامی گروه‌های جامعه سودان ایجاد شوند.

او افزود: درباره تمامی مسایل هماهنگی میان غیرنظامیان و نظامیان وجود دارد تا هر طرف مسؤولیت خود را انجام دهد. منبع: ایسنا برچسب ها: نخست‌وزیرسودان ، مردم ، خیانت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مردم خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور