Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، علی رجبی رییس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو   در  نشست فرماندهی مانور عملیاتی آموزشی سطح یک وزارت نیرو در منطقه عمومی پیر سهراب شهرستان چابهار با بیان اینکه رسالت شرکت‌های تابعه وزارت نیرو خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت: انجام این مانور نقش مهمی در شناسایی چالش‌ها و نقاط ضعف هر سازمان دارد تا در شرایط اضطراری خدمت رسانی مطلوب انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رویکرد طراحی این مانور افزایش اعتماد اجتماعی جامعه و انسجام و هماهنگی شرکت‌های آب و برق در هنگام بروز بحران است.

سیستان و بلوچستان از استان‌هایی است که همواره در معرض بروز حوادث طبیعی قرار دارد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم گفت: این استان از جمله مناطقی است که همواره در معرض بروز حوادث طبیعی قرار دارد و دستگاه‌های خدمت رسان باید به حفظ آمادگی و هماهنگی همیشگی خود اقدام کنند.

علیرضا شهرکی افزود: انجام این مانور نقش مهمی در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی در مواقع بحرانی خواهد داشت به گونه‌ای که بیشترین خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی بیان کرد: با بهره گیری از تجربیات اینگونه مانورها، نقاط قوت و ضعف هر سازمان باید به درستی شناسایی و در صدد رفع آن بود.

نصب و برکناری ۹ اصله تیر در مانور عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو در شهرستان چابهار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و رئیس کمیته ایمنی و امنیت مانور عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو در حاشیه این نشست اظهار داشت: طی اقدام عملیاتی یک روزه پرسنل شرکت‌های توزیع برق استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی چهار اصله پایه بتونی ۱۲.۱۰۰۰، دو پایه بتونی ۱۲.۴۰۰ نصب و ۲ اصله پایه چوبی ۱۲ متری و یک اصله پایه بتونی ۱۲.۴۰۰ فرسوده برکنار شد.

خلیل عوض زاده ادامه داد: همچنین طی فعالیت تیم‌های عملیاتی شرکت‌های توزیع برق این مناطق ۲۱ اسپن رگلاژ شبکه برق انجام شد.

وی بیان کرد: ۱۹ تیم عملیاتی با استعداد نیرویی ۹۹ نفر و ۴۱ ماشین سبک و سنگین از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی در در مانور بزرگ عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو در منطقه عمومی پیر سهراب شهرستان چابهار فعالیت نمودند.

عوض زاده با بیان اینکه هفت تیم عملیاتی با استعداد نیروی ۱۸ نفر در حوزه توزیع برق فعالیت داشتند گفت: هدف از برگزاری این مانور، هماهنگی و ارتقای عملکرد شرکت‌های تابعه وزارت نیرو برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی است.

وی در بخش کمیته ایمنی و امنیت مانور بزرگ عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو گفت: هماهنگی لازم با ارگان‌های انتظامی و امنیتی به منظور کنترل تردد و حضور اکیپ‌ها و خودرو‌های عملیاتی و امدادی به منطقه، آماده باش کامل کلیه نیرو‌های منطقه در حفاظت از تأسیسات و تجهیزات و برقراری نظم و امنیت از جمله موضوعات دنبال شده در این بخش بود.

 با توجه به اهمیت امنیت مانور عملیاتی_آموزشی سطح یک وزارت نیرو، تیم‌های کارشناسی از استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، کرمانشاه، همدان، سمنان و خراسان رضوی به صورت تخصصی نسبت به ارزیابی این مانور اقدام کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق وزارت نیرو سیستان و بلوچستان مانور عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان