Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:52:22 GMT

دو کمیته با یک رییس؛ اصولی فوتسال را هم گرفت!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۹۴۴

به نظر می‌رسد عضو سابق شورای شهر مشهد ، اینروزها حسابی وقت آزاد دارد و بیکار است چرا که بعداز تصاحب ریاست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، حالا ریاست کمیته فوتسال ایران را هم برعهده گرفته است!

به گزارش تابناک ورزشی، احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از این به‌عنوان رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فعالیت می‌کرد، با حکم شهاب‌الدین عزیزی خادم به سمت سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست چه فردی ریاست کمیته بازاریابی را برعهده خواهد گرفت اما خبری مبنی بر استعفا یا کناره گیری اصولی از پست قبلی به گوش نمی‌رسد.

غلامعلی هنرپیشه عضو کمیته فوتسال، این خبر را تأیید کرد. پیش از ابن مهرداد سراجی برای چند ماه ریاست کمیته فوتسال را یدک کشید اما درگیری های وی قبل از جام جهانی فوتسال، باعث جدایی و کناررفتن مدیرعامل سایپا شد.

کمیته فوتسال طی چندماه اخیر مسوول مشخصی نداشت و حالا صاحب سرپرست موقت شده است.

قرار است طی روزهای آینده، اصولی نشستی با محمد ناظم‌الشریعه برگزار کند تا پس از جلسه با عزیزی خادم، درباره نیمکت تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان آلودگی هوا احسان اصولی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال زلزله جنوب ایران زلزله هفته بسیج یوسف نوری اعتراض کشاورزان اصفهان آلودگی هوا کمیته فوتسال ریاست کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان