Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در مراسم راه اندازی این اتوبوس در فرهنگسرای الغدیر افزود: این اقدام در قالب طراحی‌های فرهنگی برای گسترش فرهنگ مطالعه در میان همه اقشار و صنوف انجام شده است.

رسول جوانعلی آذر، افزود: این اتوبوس برای ارایه خدمات به شهروندان دارای محدودیت خروج از منزل و آینده‌سازان جامعه، طراحی و تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در تبریز را از خانه‌های مردم آغاز کنیم، اظهار داشت: اتوبوس «خانه‌داران کتاب‌خوان»، سفیر کتاب‌خوانی در خدمت شهروندان و اقدامی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: دغدغه فرهنگی در قالب رشد سرانه مطالعه، جزو اولویت‌های اصلی سازمان بوده و در این راستا از هر ایده جدید و خلاقانه‌ای استقبال می‌ شود.

جوانعلی آذر، با قدردانی از دست‌اندرکاران این اتوبوس ادامه داد: برنامه‌های متنوع کتاب‌خوانی در راستای افق بلندمدت شورای اسلامی و شهرداری تبریز در حال طراحی است که در آینده نزدیک از این برنامه‌ها رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز کتابخانه سیار کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز کتابخانه سیار کتابخوانی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با زهیرحاجی حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نارگانی معاون توسعه ورزش، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و شیر مدیر روابط عمومی این اداره کل و ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری هرچه نزدیک‌تر این دو نهاد تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بازوی قوی برای ماست و تعامل و همکاری دو این دو نهاد ثمرات زیادی در توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ در جامعه خواهد داشت.

حاجی حسینی افزود: فرهنگ و ورزش دو مقوله جدانشدنی هستند که باید به هردو آنها توجه شود و ما نیز تلاشمان اشاعه فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران و جامعه ورزش است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی در زمینه توسعه ورزش در شهر یزد تلاش داشته و المپیاد محلات رویداد مهم ورزشی است که شور، نشاط و پویایی در محلات ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای توسعه هرچه بهتر ورزش و فرهنگ سازی ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهاد برقرار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بتوانیم گام‌های خوبی در پیشرفت ورزش در سال جدید برداریم و رویداد‌های بزرگی را برگزار کنیم. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست گفت: قطعا ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است که آمادگی این را داریم تا همکاری و تعامل همه جانبه‌ای باهم داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز