Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:43:41 GMT

اردوهای راهیان نور اسفندماه از سر گرفته می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۳۵۲۵

اردوهای راهیان نور اسفندماه از سر گرفته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری پیش ازظهر در همایش بررسی نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در جهانی شدن بسیج، در جمع بسیجیان روستای اطراب نکا با اشاره به فلسفه شکل گیری بسیجی، از این نیرو به عنوان مخلص ترین نهاد انقلابی در کشور یاد کرد.

وی با اشاره به کارنامه زرین و پرافتخار بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن در امر خدمات رسانی به مردم، ولایتمداری را از مهمترین ویژگی‌های بسیجی و سردار سلیمانی یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی به عنوان نیروی ولایی و مردمی بوده است و منش او به عنوان مکتب مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج الگوهای عملی و رفتاری سردار سلیمانی را برگرفته از سیره ائمه و ولایت فقیه برشمرد و گفت: سردار سلیمانی روحیه مردمی بودن بسیج را نهادینه و جهانی کرد.

سردار مطهری با اشاره به تلاش دشمنان برای حکمرانی فضای مجازی خواستار بهره گیری از فناوری‌های روز در سایه مکتب سلیمانی در فضای مجازی شد و گفت: باید با بهره گیری از سیره و روش سردار سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج همچنین از راهیان نور به عنوان گنج یاب مسیر شهدا برای پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: تدابیر لازم برای از سرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور اندیشیده شده است.

وی با عنوان اینکه امسال در کنار برگزاری راهیان نور مجازی، راهیان نور حقیقی را پیگیری می‌کنیم، گفت: اردوهای راهیان نور همزمان با اسفند و فروردین ماه در کشور کلید می‌خورد و بازدید از مناطق عملیاتی طبق برنامه صورت می‌گیرد.

کد خبر 5359770

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا عکس استانها ایلام سردار سلیمانی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها

فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز 16 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیان است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

وی در رابطه با جزئیات خودروهای عرضه شده ، افزود: در این مرحله دو خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می شود. 

خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی