Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثریا آقایی برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدمینتون کاندید شد

ثریا آقایی اولین زن بدمینتون باز المپیکی ایران کاندیدای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدمینتون شده است.

به گزارش طرفداری، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدمینتون برای سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ روز جمعه ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) در کنار مسابقات جهانی اسپانیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثریا آقایی یکی از کاندیداهای این انتخابات است. 

ثریا آقایی به عنوان اولین بدمینتون باز زن ایرانی سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد و توانست در المپیک در اولین مسابقه خود مقابل نماینده مالدیو پیروز شود که اولین برد تاریخ بدمینتون ایران در المپیک بود.

در مجموع برای این انتخابات ۹ نامزد ثبت نام کرده‌اند که ۵ نماینده از آسیا هستند. ثریا آقایی از ایران، کیم سویونگ از کره، پوسارلا ونکاتا سیندو از هند، ژنگ سیوی از چین و گارسیا پولی از اندونزی اسامی ۵ نامزد آسیایی این انتخابات است. 

در نهایت ۶ نفر برای این پست و برای مدت چهار سال (۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵) انتخاب می‌شوند. رئیس کمیسیون ورزشکاران توسط اعضا جدید انتخاب خواهد شد و پس از بررسی های لازم طبق اساسنامه فدراسیون جهانی به عضویت شورا در می‌آید. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! مشکل 400 هزار دلاری پرسپولیس! امیر عابدزاده، زهره کودایی را سوپرایز کرد مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم کریستیانو رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن بازی ویارئال - منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ثریا آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی