Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@07:12:14 GMT

نصب دکل تلفن همراه در اراضی دولتی ممنون

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۵۶۵۲

نصب دکل تلفن همراه در اراضی دولتی ممنون

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از دستور رئیس دادگاه عمومی بخش صفا دشت ملارد نسبت به جمع آوری دکل اپراتور تلفن همراه در اراضی دولتی خبر داد.

 خلیل محبت خواه گفت: با دستور رئیس دادگاه عمومی بخش صفادشت از نصب و اجرای دکل ایرانسل در عرصه مسجد واقع در فاز ۳ مسکن مهر صفادشت جلوگیری بعمل آمد.

وی گفت: با عنایت به مالکیت دولت در پلاک ثبتی ۱ فرعی از ۱۶۴ اصلی در پروژه مسکن مهر صفادشت قطعه ۳۰۴-۳ مسجد حضرت علی اکبر (ع) با کاربری مذهبی صرفا جهت احداث مسجد و بهره برداری مذهبی تحویل شده بود که بدون مجوز این اداره کل اقدام به نصب دکل ایرانسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله مغایر با کاربری مصوب بوده و اقدامات مذکور غیرمجاز و دخل و تصرف در بیت المال و اراضی دولتی تلقی و لذا نسبت به جمع آوری دکل مربوطه اقدام قانونی به عمل آمد.

محبت خواه در پایان گفت: همکاران این اداره کل در اداره حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در راستای حفظ و صیانت از بیت المال و دولت با تعامل سازنده با دستگاه نظارتی و قضایی در راستای تعالی و هدف گذاری سازمانی نسبت به استیفاء حقوق دولت و صیانت از بیت المال اقدام نموده اند که امیدواریم این تعامل سازنده به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

/پایگاه اطلاع رسانی دولت 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • همراه پرخرج
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟