Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی هیأت انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی، از روز پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امسال ۴۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و ۱۰۴۸ فیلم از ۸۵ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

شهرام حیدریان، مدرس انیمیشن و جلوه‌های ویژه، فیلمساز مستند در حوزه حیات‌وحش و حضور در تولید سریال و فیلم انیمیشن کوتاه آموزشی، حسین ملایمی، مدرس دانشگاه، کارگردان پروژه‌های کوتاه، سریال و تیزر، عضو رسمی آسیفا ایران و بین‌الملل و عضو هیات داوری جشنواره‌های انیمیشن، فرنوش عابدی، کارگردان فیلم‌های کوتاه انیمیشن، حضور در جشنواره بین‌المللی و دریافت جایزه‌های متعدد، داور جشن خانه سینما و جشنواره کریپت‌شوی اسپانیا، امین حق‌شناس، کارگردان و کارگردان هنری، انیماتور، طراح شخصیت و طراح استوری‌برد، سازنده تیزر انیمیشن تبلیغاتی، مدرس و مجری ورکشاپ در زمینه‌های مختلف، مهدی شیری، پژوهشگر در زمینه مرزهای نقاشی و انیمیشن و برگزار کننده نمایشگاه‌های متعدد نقاشی و ویدئو، شیوا ممتحن، با سابقه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و دریافت جایزه و داور جشنواره نوستالژیا میلان ایتالیا و ساره شفیعی‌پور، سازنده انیمیشن در استودیو رای‌آوین و برنده جوایز در جشنواره‌های داخلی و خارجی اعضای هیات انتخاب دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران  مراجعه کنند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان انیمیشن پویا نمایی فیلم‌خانه | انیمیشن جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان انیمیشن پویا نمایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان انیمیشن پویا نمایی فیلم خانه انیمیشن جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی