Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین حسین‌زاده روز چهارشنبه در بازدید نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان افزود: انتقال دفتر شرکت فولاد کویر به شمال استان اصفهان در نشست هیات مدیره مصوب شده و مذاکره‌هایی نیز در این راستا با اتاق بازگانی کاشان انجام شده است تا زیر نظر این اتاق فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه صنعت در مجموع چهار درصد سهمیه آب را مصرف می‌کند و برخی اظهارات درباره مقدار مصرف آب در این شرکت کذب است، ادامه داد: این در حالی است که برای آبیاری یک زمین چمن فوتبال روزانه ۱۲۰ هزار لیتر آب مصرف می‌شود. 

به گفته وی، آران و بیدگل ۹۶۰ چاه آب دارد که ۵۶۰ چاه دارای مجوز و ۴۰۰ چاه بدون مجوز است.

رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر خاطر نشان کرد: پیش‌بینی شده با راه‌اندازی بخش ذوب فولاد در سال ۱۴۰۳، ارزآوری این شرکت برای کشورمان از سالانه ۲۵۰ میلیون دلار به یک میلیارد دلار برسد.

وی با تکذیب برخی اظهارات و شایعه‌ها درباره آلایندکی شرکت فولاد آران و بیدگل افزود: مقرر شده پس از راه‌اندازی بخش ذوب فولاد، دستگاه پایش آلایندگی با هدف رفع دغدغه مردم و مسوولان در مکان‌های عمومی و دفتر کار برخی مسوولان منطقه نصب شود.

حسین‌زاده با اشاره به سودآوری راه‌اندازی صنایع پایین دستی و تلاش برای ترغیب آنان به فعالیت در کنار شرکت فولاد آران و بیدگل گفت: هیات مدیره شرکت مصوب کرده در صورت سرمایه‌گذاری صاحبان صنایع پایین دستی فولاد در محدوده ۳۰ کیلومتری این شرکت، کلاف مورد نیاز را با حمل و نقل رایگان در اختیار آنان قرار گیرد.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل نیز گفت: ناآگاهی و اطلاعات ناقص از موضوع‌های مختلف و مرتبط با حوزه فولاد، برخی اظهارهای نادرست را به دنبال دارد که این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است که با راه‌اندازی کارگروه‌های مرتبط در حوزه روابط عمومی تحقق می‌یابد.

جواد نایینی افزود: موضوع مسوولیت اجتماعی باید از سوی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از جمله شرکت فولاد کویر آران و بیدگل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 

وی پیشنهاد داد: کارگروهی با هدف زمینه‌سازی و ترغیب سرمایه‌گذاران به فعالیت در صنایع پایین دستی فولاد با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در منطقه کاشان تشکیل شود. 

همچنین رییس شورای اسلامی شهر کاشان با قدردانی از اشتغالزایی یک‌هزار و ۵۰۰ نفری شرکت فولاد کویر آران و بیدگل گفت: بخشی از سودآوری این شرکت باید برای مردم این منطقه هزینه شود، چرا که این شرکت با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این خطه به سودآوری رسیده است.

علی هاشمی طاهری با یادآوری اینکه آب، پایه توسعه همه کشورها و منطقه‌ها است، افزود: باید با مردم به طور شفاف‌ صحبت و به دغدغه‌های مختلف از جمله مقدار مصرف آب و آلودگی در صنایع پاسخ داده شود.

مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در منطقه شمال اصفهان نیز آمادگی این رسانه برای برگزاری میزگرد تخصصی با موضوع واکاوی مزیت‌ها و چالش‌های فعالیت صنایع فولادی، پاسخگویی به دغدغه‌های مردم منطقه و شفاف‌سازی در این زمینه اعلام کرد.   

مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل با تولید افزون بر یک میلیون تن محصولات فولادی، بزرگترین تولیدکننده میلگرد در ایران و میلگردهای کلاف مورد مصرف در طیف وسیعی از صنایع پایین دستی در کشور است.

این مجتمع نخستین تولیدکننده میلگردهای فولادی با سامانه اتوماسیون صنعتی در کشور است که فعالیت تولیدی خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها فولاد آب و فاضلاب واحدهای آلاینده کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد آب و فاضلاب واحدهای آلاینده فولاد آب و فاضلاب واحدهای آلاینده کاشان آران وبیدگل صنایع پایین دستی شورای اسلامی آران و بیدگل راه اندازی شرکت فولاد فولاد کویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن کریمی در حاشیه اجلاس‌ بانک توسعه اسلامی درباره روابط پولی کشور اظهار کرد: در این اجلاس‌ زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روزهای گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

کد خبر 848398 برچسب‌ها حج عمره ارز - بازار داخلی خبر مهم بانک مرکزی عربستان تهران بانک‌ توسعه‌ اسلامی ایران دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد