Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:24:21 GMT

محمد مایلی کهن از بیمارستان مرخص شد + عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۶۸۸۴

نادر فریاد شیران هم خبر از ترخیص محمد مایلی کهن داد، هم از اهالی فوتبال قدردانی کرد و هم از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال، گلایه!

نادر فریاد شیران با ارسال متنی برای طرفداری از ترخیص محمد مایلی کهن از بیمارستان خبر داد.

به گزارش طرفداری، نادر فریاد شیران در پیام خود برای طرفداری نوشته است:

الحمدالله رب العالمین آقای محمد مایلی کهن بعد از عمل جراحی قلب باز بعد از یک هفته از بیمارستان پارس مرخص شد و به منزل تشریف بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از آقای دکتر ماندگار و پرسنل محترم بیمارستان پارس و همینطور دوستان و همکاران گرامی از طرف خود و خانواده محترم مایلی کهن تشکر ویژه کنم که با مراجعه به بیمارستان، تماس تلفنی و پیام، جویای حال آقای مایلی کهن بودند و گلایه داشته باشیم از وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته المپیک که در این یک هفته زحمت حال و احوال پرسی از یکی از چهره های ملی ایران و از مدیران سابق وزارت ورزش را به خود ندادند! مسئولین فدراسیون فوتبال ایران که خود را تافته جدا بافته مید انند و کاری به پیشکسوتان و قهرمانان افتخار آفرین فوتبال ایران ندارند. از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست. گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست. آقایان مسئول پیشکسوتان و قهرمان قدیمی را دریابید اگر برای تان اهمیت دارد. عزت زیاد، نادر فریادشیران، بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران.

رسانه طرفداری ضمن قدردانی از نادر فریاد شیران، برای محمد مایلی کهن آرزوی سلامتی دارد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! مشکل 400 هزار دلاری پرسپولیس! امیر عابدزاده، زهره کودایی را سوپرایز کرد مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم کریستیانو رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن بازی ویارئال - منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نادر فریاد شیران محمد مایلی کهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)