Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت امروز در مجموعه ورزشی شش هزار نفری رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان،آیین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت صبح امروز با حضور مدیر کل ورزش جوانان گیلان، جمعی از مسئولین و معاونین و پرسنل ادارات دولتی و رییس هیات ورزشهای همگانی استان در سالن ۶۰۰۰نفری شهدای رشت برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضازهری رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج در این مراسم مطرح کرد : این المپیاد ورزشی باهمکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان باهدف مقابله با کم تحرکی ، ارتقاء سلامت ونشاط کارمندان دولت برگزارمیشود.

وی گفت: با توجه به اینکه کارمندان ازاقشار  زحمتکش جامعه هستندو بعلت نوع شغل و حرفه خود روزانه حدودا 8 ساعت را در محیط کار بسر می برند و کم تحرک هستند،در جهت ایجاد نشاط و سلامتی آنها تصمیم گرفته شد تا این رقابت ها را برای کارکنان دولت تدارک ببینیم اما متاسفانه امروز این مراسم با استقبال مطلوب وقابل انتظار مدیران کل ادارات مواجه نشد.

وی خاطر نشان کرد : هیات ورزشهای همگانی از سه محور آمادگی جسمانی ، توسعه فعالیت های ورزشی و ورزش های رفاهی و تفریحی تشکیل شده است که ورزش کارکنان دولت در قالب توسعه فعالیت های بدنی است .

زهری افزود: این رقابت ها با شرکت ۱۷ تیم از ادارات مختلف استان و در هشت رشته ورزشی  شامل آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال و تنیس روی میز ، دارت و طناب کشی برگزار خواهدشد.

در ادامه مراسم سنتی لافند بازی، حرکات نمایشی کمیته ایروبیک هیات ورزشهای همگانی گیلان  و رژه تیم های شرکت کننده نیز برگزارشد.

 

 در فرهنگ غنی گیلان همواره تحرک و نشاط مد نظر بوده است

مریم بخشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان  گیلان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم اظهارداشت:خرسندیم که این مسابقات پس از مدتها از گذشت شیوع کرونا اکنون بااستقبال کارمندان ورزشکار روبرو شده و امیداست با برگزاری چنین مسابقاتی ، شور ونشاط را بین کارمندان و کارکنان زحمتکش دولت  گسترش دهیم.

وی با اشاره به اجرای مراسم لافند بازی توسط خانواده گیلانی "خودش" عنوان کرد : آیین سنتی لافند بازی که از قدیم مورد توجه گیلانیان بوده است نیازمند آمادگی جسمانی ،قدرت بدنی و سایر فاکتورهای جسمی است و این امر نشان می دهد که در فرهنگ غنی گیلان همواره تحرک و نشاط مد نظر بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم که برگزاری مسابقات کارکنان دولت فتح بابی برای این مسابقات در آینده باشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی دولت استان گیلان بسیج اداره کل ورزش و جوانان کم تحرکی سلامت جامعه رقابت والیبال مد اداره ورزش و جوانان بازی خانواده مسابقات کارکنان دولت مریم بخشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان هیات ورزشهای همگانی گیلان مسابقات کارکنان دولت هیات ورزشهای همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پیاده روی خانوادگی میمند، به عنوانی رویدادی ورزشی و فرهنگی و همگانی، صبح شنبه از امامزاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت.

این همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‎‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

محمد مهدی فروردین، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس در این مراسم با اشاره به برگزاری این همایش همزمان با ایام برداشت گل محمدی گفت: ورزش به عنوان یک ضرورت تأثیرگذار در زندگی افراد باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد و مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تأمین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب الله جمشیدی فرماندار فیروزآباد نیز در این همایش با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است اظهار داشت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

وی افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

گفتنی است روز هشتم اردیبهشت‌ماه در تقویم رویدادهای ملی ایران به عنوان روز میمند، ثبت شده است.

کد خبر 6089527

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت