Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فولاد سیرجان و شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر مردان به پنجمین برد خود دست یافتند و آذرباتری ارومیه با شکست نماینده گرگان شگفتی‌ساز شد.

به گزارش برنا؛ هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهار‌شنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران، گرگان و رفسنجان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، در مسابقه این هفته لیگ برتر مردان میزبان شهرداری ورامین بود و این تیم را سه بر دو شکست داد تا به پنجمین برد خود در این فصل از مسابقات دست یابد.

مدافع عنوان قهرمانی در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 15 بر 11 شهرداری ورامین را از پیش رو برداشت و در ست سوم و چهارم 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب شد تا 13 امتیازی شود. نماینده ورامین نیز پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و 12 امتیازی شد.

خلیل یگانه‌مجد، کیوان عابدزاده و علیرضا پوردهقان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

در این مسابقه که 148 دقیقه طول کشید، رشید یوسفی بازیکن ورامین در ست سوم کارت زرد دریافت کرد.

 

شهد پیروزی بر کام یزدی‌ها

تیم والیبال شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی، موفق به شکست سایپا شد تا پنجمین برد خود را به دست آورد.

تیم‌ شهداب یزد پس از دو شکست متوالی مقابل هورسان در رامسر و فولاد سیرجان در بازی خانگی، این هفته در سالن اختصاصی شهداب پذیرای نارنجی سایپا بود و این تیم را سه بر دو شکست داد.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ست‌های اول و چهارم این مسابقه 25 بر 21 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 15 بر 13 مغلوب میزبان شدند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آورند.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. قضاوت این دیدار نیز برعهده محمد محبوب‌عشق‌دوست و بهزاد جهانگیری به عنوان داوران اول و دوم بود.

بابک امیری بازیکن سایپا در ست دوم این مسابقه کارت زرد و ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ست سوم کارت قرمز دریافت کردند. این دیدار 133 دقیقه طول کشید.

 

آذرباتری شگفتی‌ساز هفته نهم

تیم والیبال آذرباتری ارومیه با شکست پاس گرگان در هفته نهم لیگ برتر شگفتی‌ساز این هفته از رقابت‌ها شد.

در یکی از بازی‌های پنج سته این هفته تیم پاس گرگان که در رتبه دهم جدول قرار داشت، در خانه سه بر دو مغلوب آذرباتری شد تا تنها یک امتیاز از میزبانی به دست آورد.

شاگردان جوان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری در ست‌های اول و سوم 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب میزبان شدند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود را کسب کنند و هفت امتیازی شوند.

علیرضا داودی، امیر صداقت، وحید پورکاشیان و حامد آقابراری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

میربابک موسوی بازیکن شماره هفت آذرباتری و اسماعیل مسافر بازیکن هفت پاس گرگان در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند. همچنین بازیکن شماره 12 آذرباتری (محمد بربست) از مسابقه اخراج شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان فولاد جهان لیگ برتر شهرداری عنوان قهرمانی یزد سایپا بازی نهم لیگ برتر جدول لیگ برتر والیبال والیبال فولاد سیرجان پنجمین برد شگفتی ساز شهداب یزد هفته نهم برد خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: فراخوان ایده‌ها در هفته فرهنگی اصفهان اعلام شده است و شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را برای معرفی بهتر مجموعه تخت‌فولاد و رونق‌بخشی آن در حوزه گردشگری با شماره‌گیری ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ مطرح کنند.

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: فرارسیدن این هفته بهانه‌ای شد تا ظرفیت‌های گردشگری و زیارتی تخت‌فولاد را به‌عنوان گنجینه ارزشمند و معنوی در مناسبت‌های مختلف معرفی کنیم.

وی با اشاره به یکی از رویدادهایی که به‌طور مستمر در مجموعه تخت‌فولاد برگزار می‌شود، افزود: «نشست در محضر» یکی از این رویدادها است، در هفته فرهنگی اصفهان ما در محضر آیت‌الله سید محمدباقر درچه‌ای هستیم که یکی از شخصیت‌های بارز در مجموعه تخت‌فولاد است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با بیان اینکه دو نشست تخصصی در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست بررسی ابعاد سیاسی و اجتماعی آیت‌الله سیدمحمد باقر درچه‌ای در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود و اساتید حوزه و دانشگاه حول شخصیت این فرد با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند، همچنین نشست دیگری حول محور بررسی ابعاد کلامی و اعتقادی آیت‌الله سیدمحمد باقر درچه‌ای در خیابان عبدالرزاق، بازار نیماورد در مدرسه نیماورد برگزار شد.

عمرانی با اشاره به رویداد ایده‌کاپ در بعد گردشگری تخت‌فولاد ادامه داد: تخت‌فولاد ظرفیت ایده‌پردازی بالایی دارد، ما سعی کرده‌ایم با مشارکت شهروندان در هفته فرهنگی اصفهان فعالیت این مجموعه را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: زمانی که شهروندان ما را با خلاقیت‌های خود را در ایده‌پردازی برای مجموعه تخت‌فولاد یاری کنند، ما در شرایط بهتری این سرمایه عظیم را معرفی می‌کنیم.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اضافه کرد: مجموعه تخت‌فولاد برای تشویق مشارکت شهروندان در ایده‌پردازی، علاوه‌بر جوایز ویژه، آن‌ها را برای تحقق آن ایده حمایت می‌کند.

وی گفت: فراخوان ایده‌ها در هفته فرهنگی اصفهان اعلام شده است و شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را برای معرفی بهتر مجموعه تخت‌فولاد و رونق‌بخشی آن در حوزه گردشگری با شماره‌گیری ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ مطرح کنند.

عمرانی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم بیست‌وششم خرداد به‌مناسبت «روز نکوداشت تخت‌فولاد» ایده‌های برتر را معرفی و اختتامیه ایده‌کاپ را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یک رویداد دیگر به‌عنوان «تکیه‌گرد» در تخت‌فولاد برگزار می‌شود که تکیه‌های این مجموعه در آن معرفی می‌شود، همچنین به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان روز سیزدهم اردیبهشت، شهروندان می‌توانند در تکیه خاتون‌آبادی حضور پیدا کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: خاتون‌آبادی از تکیه‌های کمتر دیده شده در مجموعه تخت‌فولاد است که مدت‌ها درِ آن به روی شهروندان بسته بود، اما به‌تازگی بازگشایی شده است، همچنین شهروندان می‌توانند از عناصر گردشگری و زیارتی این مجموعه استفاده کنند.

کد خبر 748141

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)