Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از میان برداشتن موانع  پیشرفت و توسعه شهر رشت از اولویت های کاری این دوره از شورای شهر رشت است.

محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت در پانزدهمین جلسه صحن شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کارگروه رفع موانع توسعه شهر رشت در هفته جاری گفت: امیدواریم مشکلاتی  که مانع از اجرای پروژه های رشت می شوند را از میان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات رشت نظیر معضل پسماند، کمپوست و زباله سوز در این کارگروه طرح مطرح شد و هدف این است که عقب ماندگی های رشت در این موارد جبران شود.

کارگرنیا ادامه داد: در حال حاضر زباله سوز رشت۱۱درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال برنامه ریزی هستیم طی دو تا سه سال آینده در صورت تامین اعتبار به بهره برداری برسد.

رییس شورای شهر رشت افزود: با اتحاد و هماهنگی ها آینده خوبی در انتظار مردم رشت است و هدف ما این است که خدمات مطلوب تری به مردم ارائه شود.

در ادامه مجید دوهندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در جلسه شورای شهر رشت به سخرانی پرداخت و گفت: گیلانیان در تمامی ادوار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی بسیار پررنگ عمل کردند و همچنان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه از هیچ تلاشی دست برنمی دارند.   

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال ۱۳۸۲ به همت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از فروپاشی رژیم بعث صدام تشکیل شد و این گامی ماندگار در کشور بود که آثار برکات آن برای همیشه باقی خواهد ماند.  

ادای نذر مردم گیلان حتی در دوران سخت معیشت و کرونا

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان عشق و ارادتی خالص به اهل بیت (ع) دارند و حتی در شرایط سخت معیشتی و کرونا ما بارها و بارها این عشق را از مردم استان مشاهد کردیم.

دوهندو به بردن ستاد عتبات عالیات به داخل منازل مردم اشاره کرد و گفت: این ستاد مسئول جمع آوری نذورات است و مردمان رشت و گیلان امسال بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان نذورات خود را به عتبات و عالیات هدیه کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان گفت: بسیج فرهنگی است که دشمنان از توسعه آن واهمه دارند و همت ما باید این باشد  که این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.

تدابیری برای حل مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی

در ادامه  امیرحسین علوی شهردار رشت نیز گفت: برخی از شهروندان با مشکل زمین و خانه های نسقی مواجه هستند که برای حل این مشکل بر روی شیوه نامه ساخت‌وساز در زمین‌های نسقی رشت کار کردیم اما ین شیوه‌نامه در دیوان عدالت اداری مورد پذیرش قرار نگرفت.

وی افزود: با دستگاه‌های نظارتی برای ساخت‌وساز در زمین‌های نسقی مشورت شده اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. باید تمام جوانب را  به منظور رفع اساسی این مشکل بررسی کنیم.

علوی تصریح کرد: به فکر تحرک درون سازمانی در شهرداری رشت هستیم، قرار نیست از شهروندان برای رفع مشکلاتمان پول بگیریم.

شهردار شت از اعضای شورا خواست تا به وی اعتماد کنند و اتحاد بین شهرداری و شورا را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: هدفم این است که شرمنده مردم نباشم و  مهمترین سیاست من در شهرداری رشت عادلانه کار کردن است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر بسيج شهرداري ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان