Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،خانه وزنه برداری مرحوم مسعود رمضان نژاد بابلسر در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گشایش یافت.

عملیات تعمیر و بازسازی سالن تخصصی وزنه برداری بابلسر و ساخت سرویس بهداشتی و رختکن آن، از مهرماه امسال آغاز شد و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در ۳ ماه به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بابلسر، اعضای شورای شهر، صیادیان شهردار، بریمانی معاون امور ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه و ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران وزنه برداری از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مازندران هیات وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد